Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken jordmor du har finner du ut ved å ringe helsestasjonenHvordan vet dere hvilken jordmor dere har? Ba om time hos fastlege for å fylle ut papirer, bl.a. for å søke om fødested. Fikk da en tekstmelding i retur om hvor jeg skulle sende søknad... Men er det fastlegen som forteller meg hvilken jordmor? Jeg er 9+2.
(Hele fastlegekontoret mitt er en stor vits, så kjenner at jeg er frustrert når jeg må ha så mye med de å gjøre fremover...)
De sier at man skal til legen først og så til jordmor, for vanlig kontrollopplegget har ikke så mange kontroller.. Og lege er viktigst tidlig i svangerskapet for å få tatt blodprøver og såntTror jeg venter et par uker med å ringe jordmor, men burde man gå til lege før det uansett?
Bor på så liten plass at det er kun en helseatasjon og en jm som jobber derHvordan vet dere hvilken jordmor dere har? Ba om time hos fastlege for å fylle ut papirer, bl.a. for å søke om fødested. Fikk da en tekstmelding i retur om hvor jeg skulle sende søknad... Men er det fastlegen som forteller meg hvilken jordmor? Jeg er 9+2.
(Hele fastlegekontoret mitt er en stor vits, så kjenner at jeg er frustrert når jeg må ha så mye med de å gjøre fremover...)