Første time hos jordmor her er i veke 16!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan vet dere hvilken jordmor dere har? Ba om time hos fastlege for å fylle ut papirer, bl.a. for å søke om fødested. Fikk da en tekstmelding i retur om hvor jeg skulle sende søknad... Men er det fastlegen som forteller meg hvilken jordmor? Jeg er 9+2.
(Hele fastlegekontoret mitt er en stor vits, så kjenner at jeg er frustrert når jeg må ha så mye med de å gjøre fremover...)
Legen bør jo vite hvilket sykehus du sogner til. Men kan hende de tenkte om du ønsket å søke fødeplass et annet sted? Kan du ikke bytte fastlege daHvordan vet dere hvilken jordmor dere har? Ba om time hos fastlege for å fylle ut papirer, bl.a. for å søke om fødested. Fikk da en tekstmelding i retur om hvor jeg skulle sende søknad... Men er det fastlegen som forteller meg hvilken jordmor? Jeg er 9+2.
(Hele fastlegekontoret mitt er en stor vits, så kjenner at jeg er frustrert når jeg må ha så mye med de å gjøre fremover...)