Rimi pakken

man må vise kvittering som man får på mail ang de fra apoteket, evt skrive den ut. jeg var å hentet ene baby boxen, men ene apoteket sa at de var tom og hadde sliti lenge med å få fra leverandør ( Rogaland ) men skal sjekke om de har den nede på Østlandet når jeg skal dit denne uka =) fått fra kiwi og venter på lapp fra rimi å de skreiv at man får den ca 2 uker før termin, så venter i spenning =) den ene apotek pakka inneholdt veldig mye prøver syns jeg! med amme innlegg, prøver på kremer, 2 bleier, og bind :p virker som om alle sender med bind, så jeg antar man får behov for å ha med det tilgjengelig etter fødselen :p
Tror nok det er lurt å ha de største bindene som finnes klar hjemme etter fødsel. Er tips jeg har fått i alle fall:)
 
Tror nok det er lurt å ha de største bindene som finnes klar hjemme etter fødsel. Er tips jeg har fått i alle fall:)

og store truser har jeg fått beskjed om av søstra mi :p jeg er mer sånn g streng type jente, men fikk beskjed om at det kunne jeg bare legge bort å gå ut å kjøpe hipstere el noe for da får man plass til bindene hehe... regner jo med at man blør en stund etterpå så man får bare ha ting klart =)
 
Husker jeg fikk svææære bind på føden sist, så mye som jeg trengte... Tok m meg en del bind hjem...
 
[quote"Troika, post: 17786535, member: 85642"]Husker jeg fikk svææære bind på føden sist, så mye som jeg trengte... Tok m meg en del bind hjem...[/quote]
Tror gjerne man får med seg fra noen sykehus, jeg har nå i alle fall et par pakker liggende:)
 
Vitusapotekene venter på nye bokser fra leverandør. Jeg venter på lapp fra Rimi. Har hentet fra Kiwi/libero; den hadde mye fint! Apotek1 hadde en del fint og en del tull. Barnas Hus hadde noe fint, og mye gammelt, men greit nok med reklameting. Er jo uansett flott å få prøver!
 
Var på apoteket i dag og hentet en resept. Hun i kassa spør meg om jeg har fått baby boxen fra apoteket jeg svarer nei. Så finner hun en frem til meg og sier du skal egebtlig registrere deg meg du skal få denne av meg :) hun var kjempe snill :) så her i vindafjord er det ikke mangel på apoteket sine bokser :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har jeg hentet alle boksene utenom Vitus sin og ser ikke ut som jeg behøver kjøpe våtservietter på en stund nei :p Kjekt å få prøve de forskjellige merkene og se hva som passer til mini. Ser ut som at alle er uten parfyme og parabener så det er jo bra, men tenker i utgangspunktet å bruke tørre engangskluter med vann og babyolje til stellet hjemme så disse 4-5 pakkene kommer til å rekke leeenge!

Ryktene vil forresten ha det til at Vitus sine bokser kommer i neste uke :)
 
Noen som har bilde av innholdet i Rimipakken? Nysgjerrig :p :p :p
 
Fikk pakkelapp i posten i dag! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
har heller ikke fått rirmilapp, og er 3 uker til termin.

De der Vitusapotekpakkene er jo en vits, jeg har venta siden juni men de har enda ikke fått dem inn. Har vært på 6 forskjellige vitusapotek :rolleyes:
med første fikk jeg babypakka fra apotek fort, med andre for 2 år sida, var jeg innom gjevnlig fra 3 mnd før til 6mdr etter og de fikk den aldri inn.. så da ga jeg opp... så spent hvordan det er her nærheten...
 
Wow, stooor fornøyd m pakken. Definitivt dn beste gratispakken. Sååå mye oppi jo :D
 
Wow, stooor fornøyd m pakken. Definitivt dn beste gratispakken. Sååå mye oppi jo :D
så bra, hva er det oppi? Har aldri prøvd den, for har ikke rimi i nærheten, men det kan ordnes :p
 
tipper det kommer an på hvor lenge pakken har ligget i butikken. Teit at man må vente så nærme opptil termin med rimi-pakken. Vil ha ting på plass :rolleyes: Men kan glede meg til å hente da! :)
 
Back
Topp