Rimi pakken

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Noen som har fått denne? Er en evighet siden jeg registrerte meg....
 
Man får ca to uker før termin :) det gjorde jeg :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Fikk min på lørdag. 3 uker til termin.
 
Jeg venter også på denne..
På Vitus hadde de ikke flere pakker igjen. Skulle få inn igjen i september. Så det er kun en pakke på Apotek1 jeg har fått:) Har dere fått mange? Pluss bleiebøtte på Barnas Hus:)
 
Samme her, venter og venter.. Har tilogmed beskyldt gubben for å ha kasta lappen ;)
 
Jeg venter også på denne..
På Vitus hadde de ikke flere pakker igjen. Skulle få inn igjen i september. Så det er kun en pakke på Apotek1 jeg har fått:) Har dere fått mange? Pluss bleiebøtte på Barnas Hus:)

Er det ikke flere vitus apotek der du bor? Så du slipper å vente? Her er det mange i området :)

Har fått mammaboxen fra barnas hus også... Pluss libero pakken itilegg de to apotekpakkene... Bleiebøtta har vi fra forrige :) veldig kjekk...
 
Da kommer den sikkert snart... 3 uker til termin i morgen :)
 
Ikke fått nei.. men har fått apotekpakka og Libero fra Kiwi. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk RIMI-pakka på fredag (termin 5.sept). Synes det var en innholdsrik gratispakke :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg har fått på Kiwi... Venta på den fra Rimi! Pluss at eg må få komt meg på barnas hus og henta mammabox sin!

Vitus e tomme fra leverandør... Dei bytta visst litt innhold fekk eg beskjed om! Har vert i Førde, Brumunddal, Elverum og Bergen og spurt etter den! Alle er tomme inntil vidare!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mamma jobber på apoteket så hun har tatt med til meg :p + hentet en selv. Var innom vitus men de fikk ikke inn før september.. Så hentet mannen en pakke på kiwi :)
 
Rimi-pakken fikk jeg lapp på før helgen. Har termin 3. september.
Ellers har jeg hentet på Apotek1, Vitus Apotek, Kiwi (Libero) og Barnas Hus (Mammabox). Mest fornøyd med Apotek1 sin :) men synes det er koselig med alle.
Kjekt at de lager slike bokser med diverse vareprøver i. Så kan man gjøre seg opp en mening om produktene uten å kjøpe store flasker/pakker av de først. :)
 
Når vi da skal hente den på apoteket. Sier vi bare navnet våres da? Har ikke fått noe lapp der ifra.
Selv har jeg hentet kiwi sin og fikk rimi sin i posten i dag :) termin 3 september :) men nærmeste rimi butikk er 1 time unna:p så blir ikke hentet med det første :p får vente til freddan :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når vi da skal hente den på apoteket. Sier vi bare navnet våres da? Har ikke fått noe lapp der ifra.
Selv har jeg hentet kiwi sin og fikk rimi sin i posten i dag :) termin 3 september :) men nærmeste rimi butikk er 1 time unna:p så blir ikke hentet med det første :p får vente til freddan :p


Sent from my iPhone using BV Forum
jeg fikk "lapp" på email på 2 av apotekpakkene..
 
man må vise kvittering som man får på mail ang de fra apoteket, evt skrive den ut. jeg var å hentet ene baby boxen, men ene apoteket sa at de var tom og hadde sliti lenge med å få fra leverandør ( Rogaland ) men skal sjekke om de har den nede på Østlandet når jeg skal dit denne uka =) fått fra kiwi og venter på lapp fra rimi å de skreiv at man får den ca 2 uker før termin, så venter i spenning =) den ene apotek pakka inneholdt veldig mye prøver syns jeg! med amme innlegg, prøver på kremer, 2 bleier, og bind :p virker som om alle sender med bind, så jeg antar man får behov for å ha med det tilgjengelig etter fødselen :p
 
Har fått mammabox, Kiwi, Vitus og Apotek 1. Venter bare på Rimi lappen som skal komme i posten nå :p
 
har heller ikke fått rirmilapp, og er 3 uker til termin.

De der Vitusapotekpakkene er jo en vits, jeg har venta siden juni men de har enda ikke fått dem inn. Har vært på 6 forskjellige vitusapotek :rolleyes:
 
Er det ikke flere vitus apotek der du bor? Så du slipper å vente? Her er det mange i området :)

Har fått mammaboxen fra barnas hus også... Pluss libero pakken itilegg de to apotekpakkene... Bleiebøtta har vi fra forrige :) veldig kjekk...
Det er kun et:) Så jeg får belage meg på å vente:)
 
Back
Topp