RiksTV

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg er sååååå drittlei hele opplegget med RiksTV. Nå bestilte jeg ny dekoder i forrige uke, og nå aner jeg ikke hvor mange ganger jeg har vært i kontakt med dem fordi ting ikke fungerer, altså utstyret.
Så nå vil jeg bytte leverandør. Hva har dere? Som ikke er altfor dyrt. Vil gjerne ha en boks man kan ta opp med, men samtidig kan se et annet program. (Om dere skjønner..)

Samme driten hadde jeg med Get så anbefaler virkelig ikke det!
Nå har vi alltibox/lyse å har ikke hatt ett eneste problem enda ( kun hatt det i 5 mnd da)
Men på den tiden med Get hadde jeg 2 dekodere

Anbefaler ikke canal digital heller! Sliter med å få avslutta kundeforholdet! De fortsetter å sende regninger selv om d e sagt opp for 1,5 år siden.. Og alt går til inkasso.. Har tvista saken og venter at saken behandles i forliksrådet.. Man får ikke snakka med inkassoavdelinga demmes engang.. Og d e svindyrt å ringe kundebehandlere som ikke vet ka som skjer..

Anbefaler ikke canal digital heller! Sliter med å få avslutta kundeforholdet! De fortsetter å sende regninger selv om d e sagt opp for 1,5 år siden.. Og alt går til inkasso.. Har tvista saken og venter at saken behandles i forliksrådet.. Man får ikke snakka med inkassoavdelinga demmes engang.. Og d e svindyrt å ringe kundebehandlere som ikke vet ka som skjer..
Å herregud er det virkelig mulig :o

Å herregud er det virkelig mulig :eek:
Verst av alt så e d dem som skylder mæ over 2000 kr for æ betalte d siste regninga som dem hadde nådd å sende mæ. Og d sku æ få tilbakebetalt.. Istedenfor så krever dem mer peng.. Dem sender alle fakturaene til gammel adresse så får jo ikke dem engang.. D e derfor æ avslutta.. Fikk første gang høre om d når inkassoselskapet ringte å så at æ har faktura som ikke e betalt.. Og dem fortsetter å sende fakturaer i gammel adresse selv om æ har sagt at æ ikke bor der og har avslutta kundeforholdet i 2013..

Verst av alt så e d dem som skylder mæ over 2000 kr for æ betalte d siste regninga som dem hadde nådd å sende mæ. Og d sku æ få tilbakebetalt.. Istedenfor så krever dem mer peng.. Dem sender alle fakturaene til gammel adresse så får jo ikke dem engang.. D e derfor æ avslutta.. Fikk første gang høre om d når inkassoselskapet ringte å så at æ har faktura som ikke e betalt.. Og dem fortsetter å sende fakturaer i gammel adresse selv om æ har sagt at æ ikke bor der og har avslutta kundeforholdet i 2013..
Nei fy søren det der er ikke greit!! Det der må de få rydda opp i fort som fy! Ekstremt kjedelig for deg at dette skjer! Håper du får hjelp til å få de til å forstå dette!
Siden de tydeligvis ikke er smarte nok til å forstå det selv :o

Nei fy søren det der er ikke greit!! Det der må de få rydda opp i fort som fy! Ekstremt kjedelig for deg at dette skjer! Håper du får hjelp til å få de til å forstå dette!
Siden de tydeligvis ikke er smarte nok til å forstå det selv :eek:
Har lest på nett at vi e ikke de eneste dem har gjort sånn mot.. Så flere sliter med d samme.. Har tantunge som holder på med jusstudier som har fått fullmakt til å fortsette.. Har holdt på over halvt år med d her nu.. De ringte første gang dagen før faren min sin begravelse og æ som e gravid i tillegg.. Akkurat som man ikke var knust nok og måtte holde roen pga babyen.. Nu venter vi svar fra canal digital at ka dem vil gjøre.. Har vel venta på svaret snart 2 mnd.. Så aldri canal digital hvis du ikke vil ha problemer..

Jeg anbefaler Get veldig. Har hatt Get siden de startet opp og het noe annet, og kan vel ikke si at de har skapt de største problemene for oss i forhold til kanaler, Internett og telefonlinje. God kundeservice har de også. Meget fornøyd :)

Har lest på nett at vi e ikke de eneste dem har gjort sånn mot.. Så flere sliter med d samme.. Har tantunge som holder på med jusstudier som har fått fullmakt til å fortsette.. Har holdt på over halvt år med d her nu.. De ringte første gang dagen før faren min sin begravelse og æ som e gravid i tillegg.. Akkurat som man ikke var knust nok og måtte holde roen pga babyen.. Nu venter vi svar fra canal digital at ka dem vil gjøre.. Har vel venta på svaret snart 2 mnd.. Så aldri canal digital hvis du ikke vil ha problemer..
Nei det skal jammen ikke i hus her når jeg hører dette :o
Herrefred, nei får håpe dette snart tar slutt for deg.

Ingen som har viasat da? Problemet nå er at jeg skulle ta opp et program mens gubben så på et annet, i går, siden det gikk samtidig. Å det spurte jeg om når jeg ringte inn, om man kunne ta opp på en kanal og se på en annen samtidig. Jada. Det kunne man.
I teorien.. I praksis hopper kanalene automatisk over til den du tar opp på, slik at du må sitte å se på det du skal ta opp!! DET var ikke avtalen!

Eg er fornøyd med Canal Digital :)

Vi har viasat, er veldig fornøyd med det :) Har opptaksboks hvor man kan ta opp et program eller film samtidig som man ser på en annen kanal :) Betaler 350kr i mnd.

Vi har viasat, er veldig fornøyd med det :) Har opptaksboks hvor man kan ta opp et program eller film samtidig som man ser på en annen kanal :) Betaler 350kr i mnd.
Mamma er også fornøyd med viasat. jeg skal sjekke litt rundt i dag, for jeg gidder ikke å ringe inn til leverandøren to ganger om dagen fordi det bare er problem! Møkk..

Altibox fra Lyse er vi veldig fornøyd med.. Kan ta opp 2 programmer samtidig og se på det 3 :) kundeservice har vi kun opplevd som super :D

Har ikke hatt noen problemer overhodet med Canal Digital. Vært kunde hos dem i mange år og fikk ny avtale da jeg kjøpte ny bolig/flyttet for noen år siden. Ingen problemer med å avslutte den gamle avtalen. Aldri hatt problemer med fakturaer eller noen av boksene (hverken tv eller bredbånd). Har digitalboks med opptaksfunksjon og kan ta opp på én kanal og se programmer på andre kanaler samtidig.

Hadde heller ikke problemer med canal digital før æ sku avslutte kundeforholdet.. Der problemet oppsto.. Og vi gjorde akkurat d vi fikk beskjed fra kundebehandleran så vi sku gjøre.. Trudde alt var ok.. Inntil etter ett helt år når inkassoselskapet ringte å sa at vi hadde faktura som ikke e betalt. Og da visste d sæ at de aldri avslutta saken men fortsatte å sende faktura til gammel adresse.. Heldigvis har vi tatt kopi av alle papiran som vi både faksa til dem og sendte per brev.. Og fikk bekrefta per tlf at de har mottatt de.. Så vi har nu alt på stell, så gleder mæ til saken kommer til forliksrådet..

Tror nok du vil få dårlige erfaringer med alle leverandører :p

Vi hadde vel Get som etterlyste utstyret etter husbrann, måtte gjentatte ganger fortelle at det var brent opp :p

Har Get nå og er veldig fornøyd :)

Jeg anbefaler Get veldig. Har hatt Get siden de startet opp og het noe annet, og kan vel ikke si at de har skapt de største problemene for oss i forhold til kanaler, Internett og telefonlinje. God kundeservice har de også. Meget fornøyd :)
Hehe, husker de het upc.. Husker det kun fordi Get-ligaen het Upc-ligaen før :p

Back
Topp