Har snakker med C D i dag å det spørs om det blir det, kanskje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa, UPC var det de het. Klarte bare å tenke USP, men visste det var feilTror nok du vil få dårlige erfaringer med alle leverandører![]()
Vi hadde vel Get som etterlyste utstyret etter husbrann, måtte gjentatte ganger fortelle at det var brent opp
Har Get nå og er veldig fornøyd
Hehe, husker de het upc.. Husker det kun fordi Get-ligaen het Upc-ligaen før![]()
Veldig fornøyd vi ogsåHar snakker med C D i dag å det spørs om det blir det, kanskje!![]()
Da blir det ny ringerunde i morgenVeldig fornøyd vi ogsågodt valg
Høres bra utDa blir det ny ringerunde i morgen![]()
Nesten daJaaa, UPC var det de het. Klarte bare å tenke USP, men visste det var feil![]()
JææHøres bra ut![]()
Ingen som har viasat da? Problemet nå er at jeg skulle ta opp et program mens gubben så på et annet, i går, siden det gikk samtidig. Å det spurte jeg om når jeg ringte inn, om man kunne ta opp på en kanal og se på en annen samtidig. Jada. Det kunne man.
I teorien.. I praksis hopper kanalene automatisk over til den du tar opp på, slik at du må sitte å se på det du skal ta opp!! DET var ikke avtalen!
Ikke så mye å si på di jeg heller...Eg er fornøyd med Canal Digital![]()