Rieteller?

Jeg brukte den som er på BabyBump appen, men samboeren lasta ned en gratis app ved å søke på contraction counter :)

Jeg brukte den som er på BabyBump appen, men samboeren lasta ned en gratis app ved å søke på contraction counter :)

Lastet ned en som het "rieteller for gravide", funket veldig fint den, men rakk ikke bruke den så mye før fødselen da ;)

Jeg hadde den som heter rieteller, kostet 14kr eller noe (iPhone). Men mine rier kom som et lyn fra intet og STARTET med to minutts mellomrom og varte i 30sek - rakk ikke bruke appen :p

Hadde en gratis app fra mammanett var rieteller på den. Mine rier begynte med 5. Min mellom å varte 40 sek å vondt hele tiden. Sykehuset ba meg ikke telle klarte ikke å slappe av og puste. Ble for stresset av det..

Vi brukte den gamle metoden med stoppeklokke på mobilen, funket det:p

Brukte en som heter iBirth, gratis i AppStore. Anbefaler å ha en klar og prøve ut før du står der med første ri ;)

Fikk ikke testet ut appen jeg hadde kjøpt. Pga misfarget vannavgang måtte jeg inn på sykehuset på kontroll med en gang og ble lagt på ctg registrering der.

Back
Topp