Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: frøken my
det kjentes ut som hoftene mine blei slitt i to og skulle dette av[&:][&:][&:][&:]
ORIGINAL: christina87
det kjentes ut som hoftene mine blei slitt i to og skulle dette av[&:][&:][&:][&:]
hoftene faktisk [&:] skitt, va godt de ikkje datt av, hehe[:D]
ORIGINAL: Mamman til leo!!
ORIGINAL: *cookiemonster*
ORIGINAL: Mamman til leo!!
blir ikke kjempevondt med en gANG men d kommer ann på smerteterskelen din oxo da...jeg hadde bare rier i ryggen... så er joh forskjell fra person t person... kynnere kan holde på en halvtime så er de vekk i en time og såkommer igjen... rier er der hele tiden med maks en halvtimes mellomrom tror jg... de er oxo regelmessig
Det kommer vel helt ann på hvordan riene til den personen som har de er det da[;)] Er ikke bare smerteterskelen som har noe å si
så du den eller?
ORIGINAL: christina87
hoftene faktisk [&:] skitt, va godt de ikkje datt av, hehe[:D]
eg misunne ikkje dåke som har hatt bekkenløysning, syns synd på dåke, eg har vore utrolig heldig og sloppe de fleste svangerskapsplagane..
fekk du ingen rier i rygg og mage??
jepp,hadde bekkenløsning og riene satte seg i hoftene. blei satt i gang,så det blei ganske vondt med ein gang. nei er glad for dei ikkje datt av, er en praktisk ting å ha[;)]