rier?????

det kjentes ut som hoftene mine blei slitt i to og skulle dette av[&:][&:][&:][&:] 

ORIGINAL: frøken my

det kjentes ut som hoftene mine blei slitt i to og skulle dette av[&:][&:][&:][&:] 

hoftene faktisk [&:]  skitt, va godt de ikkje datt av, hehe[:D]

ORIGINAL: christina87

jepp,hadde bekkenløsning og riene satte seg i hoftene. blei satt i gang,så det blei ganske vondt med ein gang.    nei er glad for dei ikkje datt av, er en praktisk ting å ha[;)]

Jeg hadde, så vidt jeg vet, ingen kynnere. Ble igangsatt 28 timer etter vannavgang. Så det var liksom ikke tvil om at det var rier. Men jeg fikk sinnsykt vondt i korsryggen. først sterke menssmerter, etterhvert så vondt at jeg måtte konsentrere meg, og til slutt sånn at jeg ikke kunne snakke eller tenke, bare fokusere på pust og smerte. Tipper du kommer til å forbanne dine egne tanker om at du gleder deg til rier et par ganger når du står midt oppi det[;)]

ORIGINAL: Mamman til leo!!

ORIGINAL: *cookiemonster*

ORIGINAL: Mamman til leo!!

blir ikke kjempevondt med en gANG men d kommer ann på smerteterskelen din oxo da...jeg hadde bare rier i ryggen... så er joh forskjell fra person t person... kynnere kan holde på en halvtime så er de vekk i en time og såkommer igjen... rier er der hele tiden med maks en halvtimes mellomrom tror jg... de er oxo regelmessig

Det kommer vel helt ann på hvordan riene til den personen som har de er det da[;)] Er ikke bare smerteterskelen som har noe å si

så du den eller?

Trodde du mente det var forskjell på om de satt i ryggen eller ikke[;)]

ORIGINAL: christina87

eg misunne ikkje dåke som har hatt bekkenløysning, syns synd på dåke, eg har vore utrolig heldig og sloppe de fleste svangerskapsplagane..
fekk du ingen rier i rygg og mage??

jepp,hadde bekkenløsning og riene satte seg i hoftene. blei satt i gang,så det blei ganske vondt med ein gang.    nei er glad for dei ikkje datt av, er en praktisk ting å ha[;)]

Sterke sterke mensensmerte... kjente da bare frame... Hadde da konstant..fekk ikkje kviletid...

Back
Topp