Rier eller kynnere

Hvordan rier kjennes ut.. Altså, du har sikkert hørt det før, men dersom du må tenke gjennom om det er rier eller kynnere, så er det som regel bare kynnere :p Rier er vondt, og du vil som regel skjønne at det er det! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan rier kjennes ut.. Altså, du har sikkert hørt det før, men dersom du må tenke gjennom om det er rier eller kynnere, så er det som regel bare kynnere :p Rier er vondt, og du vil som regel skjønne at det er det! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for svar! Men kynnere skal vel ikke gjøre vondt har jeg lest?
 
Ops, der leste jeg litt for fort. Men tror faktisk det var rier jeg kjente i natt. Da det gjorde j***** vondt ! Men så gir det seg på dagen og da kan det ikke være rier likevel, eller. Jajaa, bare vente å se! Kanskje litt for utålmodig og da blir alle tegn overtolket:p
 
Takk for svar! Men kynnere skal vel ikke gjøre vondt har jeg lest?
Ikke i utgangspunktet nei, men en del av mine er på grensen til vonde så er litt forskjellig fra person til person. Jeg trodde de første riene mine var slike kraftige kynnere, så tok litt tid før jeg forsto at det faktisk var rier :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da ble jeg iallefall litt klokere :) Hihi. Greit å høre fra noen som har vært igjennom dette før også! Blir veldig usikker til tider. Men i morgen skal jeg til jordmor og det kjenner jeg blir ekstra spennende nå som det begynner å skje ting!
 
Hørtes spennande ut du;) Jeg krysser fingrer og tær for deg Lillemy87:D Og nyt permisjonen selv om det er litt kjedelig! Godt for kroppen å få hvile før det kommer en ny mini-sjef i heimen;)

Tusen takk :) I dag har jeg vært til akupunktur igjen. Noen timer etter kjente jeg et par episoder med ubehag/murring nederst i magen, men det ga seg.. Og har ikke kommet tilbake.. Så hadde et øyeblikk håp om å føde før jul, men nå ser det verre ut :p Aldri hatt mensen smerter, men kan tenke meg at det jeg kjetr var mildt mens ubehag ;) Første permisjonsdsg i morgen, så skal prøve å nyte dagene fremover :D Lagt en del planer om litt besøk, baking og lage vognpynt (perler er bestilt inn og ligger klart).

Spennende med deg fremover Vimseguri :) Håper alt ubehaget fører frem snart! Hold oss gjerne oppdatert :D
 
Var enda mer i natt igjen! Da våknet jeg nesten hver time. Men om dagen stoppet det igjen. Så rart at det kommer på kveldene. Hvorfor skal alt skje når en prøver å sove, tro?o_O Kanskje litt for mye informasjon, men tror slimproppen min kom ut i dag:eek: Uææ.
vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi det er da kroppen slapper mest av..? Selv om man blir utslitt med lite søvn flere dager på rad...

spennende at slimproppen har gått.. da kan ting skje fort eller det kan gå uker :p men da har det skjedd "noe" hvertfall ;)
 
Last edited:
Jeg har litt modningsrier, og så er det jo kynnerne da. Og nedpress. Urk det er egentlig det verste :p
 
Gratulerer så masse :D
 
Tuuusen takk ! Det er en helt ubeskrivelig følelse dette her og det lille nurket har smeltet mammahjerte mitt fullstendig!! :Heartpink De fleste bekymringer og sorger fra tidligere er lagt til sides, og når jeg ser den vesle tassen ved siden av meg som er så sårbar og vakker føler jeg meg bare så utrolig stolt og varm innvendig. Jeg gleder meg sååå på deres vegne dere som ikke har fått enda, jeg kommer til å følge med:D:D Tihi.

Og til de andre som har fått allerede - gratulerer så mye :Heartpink
 
Åh, høres ut som du virkelig koser deg! Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp