Rier eller kynnere

Vimseguri :D

Flørter med forumet
Kan det være rier når en kjenner korsryggen verker jevnlig eller at noe er på gang? Tror jeg kjente noe i natt, korsryggen verket samtidig som magen strammet seg og det skjedde rundt hvert 10-20 min. Måtte oftere på do å tømme blæra og da kjente jeg ubehag i magen også. Men så stoppet det etter noen timer. Blæ :-( Hadde håpet det skulle utvikle seg til noe mer men. Litt murringer og menssmerter nå, men ikke noe likt som i natt. Har hatt to sånne tak i korsryggen siden jeg stod opp. Men det var vel bare falsk alarm:p Hvordan kjennes rier ut?
 
Har ikke erfaring, men det kan jo virke som noe er på gang? Selv om på gang kan ta sin tid.. Fikk et skikkelig tak i ryggen i går da jeg gikk en liten tur, men ikke kjent noe mer etterpå. Annet enn de vanlige kynnerne og mensmurringene som kommer og går. Krysser fingrene for at det er noe på gang hos deg :)
 
Ja, det er vel mest ønsketenkning her tenker jeg:) Og det kan vel ta sin tid om det likevel er noe på gang som du sier.. Får vente å se, ikke noe annet bedre å ta meg til likevel! He he
 
Har hatt det sånn ei god stund nå.. og det skjer jo ikke noe mere...! :p
Har mye murringer og sterke kynnere døgnet rundt. Men det kommer og går.. :p
Var sånn med de to andre også.. Holdt på noen uker før det skjedde mere..
Må bare krysse fingre for at det skjer noe. :)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Blæ! Det er bra kjedelig :-/ Får du smerter i korsryggen du også som kommer som sånne tak? Snakket med en jm i sted og hun sa at det enten var kynnere eller modning. En får bare smøre seg med tålmodighet:(
 
Blæ! Det er bra kjedelig :-/ Får du smerter i korsryggen du også som kommer som sånne tak? Snakket med en jm i sted og hun sa at det enten var kynnere eller modning. En får bare smøre seg med tålmodighet:(
Ja, hender jeg kjenner det i ryggen også. Men i dag har jeg nesten ikke kjent noe.. :p kommer og går.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjenner ingenting og det er også blææææh :p Vil jo ha noe tegn på modning eller at det skjer noe jeg også :D Skjønner at det kan være slitsomt med mye stikking, nedpress og vondter ;) Men må vel til..
 
Hehehe! Hvor langt er dere på vei da? 38+1 i dag og begynner å bli en smule lei her:p Siden han vil klare seg bra utenfor magen nå er det lov å håpe !!
 
Uke 38 i dag. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hehehe! Hvor langt er dere på vei da? 38+1 i dag og begynner å bli en smule lei her:p Siden han vil klare seg bra utenfor magen nå er det lov å håpe !!

Ligger en uke bak, så er uke 37+1 i dag :) Førstegangs.. Er egentlig ikke lei ennå, men har veldig lyst til å møte baby :) Permisjonsstart om 2 dager!! Da tenker jeg utålmodigheten øker :p Får prøve meg på kjerringrådene da!
 
forrige gang hadde jeg regelmessige modningsrier flere timer hver natt i 2uker før fødsel.. mine rier sitter i mage og korsrygg kjennes ut som sterke menssmerter..
 
Last edited:
Hihi. Ja, da har du ikke lenge igjen du heller lillemy:) Krysser fingrene på at det ikke blir på overtid for noen av oss! Men det er vel det som er det mest vanlige for oss som ikke har født før fikk jeg beskjed omo_O
 
Hihi. Ja, da har du ikke lenge igjen du heller lillemy:) Krysser fingrene på at det ikke blir på overtid for noen av oss! Men det er vel det som er det mest vanlige for oss som ikke har født før fikk jeg beskjed omo_O

Ja, førstegangs er risiko for overtid :( Og det er faktisk større risiko for overtid for guttebaby enn jentebaby, så må nok belage meg på overtid :p I tillegg ble terminen min fremskyndet 4-5 dager på oul, noe jeg vet ikke stemmer overens med produksjonen av babyen, så forventer ikke at det skjer noe på en stund ennå.. Men så fort permisjonen starter, så starter prosjekt modning/kjerringråd :D De fleste av triksene skader jo ikke å prøve!
 
forrige gang hadde jeg regelmessige modningsrier flere timer hver natt i 2uker fødsel.. mine rier sitter i mage og korsrygg kjennes ut som sterke menssmerter..
I to uker? Det var lenge:confused: Hadde det i tre timer i natt og har tatt seg opp litt nå igjen. Til meg sitter det mest i korsryggen. Men kjenner også menssmerter fremme. AU:eek:
 
Ja, førstegangs er risiko for overtid :( Og det er faktisk større risiko for overtid for guttebaby enn jentebaby, så må nok belage meg på overtid :p I tillegg ble terminen min fremskyndet 4-5 dager på oul, noe jeg vet ikke stemmer overens med produksjonen av babyen, så forventer ikke at det skjer noe på en stund ennå.. Men så fort permisjonen starter, så starter prosjekt modning/kjerringråd :D De fleste av triksene skader jo ikke å prøve!

Du får gi lyd fra deg da om noen av disse kjerringrådene fungerer :D:D
 
I to uker? Det var lenge:confused: Hadde det i tre timer i natt og har tatt seg opp litt nå igjen. Til meg sitter det mest i korsryggen. Men kjenner også menssmerter fremme. AU:eek:
ja, tar de seg opp og ikke gir seg så kan det være noe på gang :) slitsomt å bli vekka sånn hver natt, men tilslutt starta fødselen ;)
 
ja, tar de seg opp og ikke gir seg så kan det være noe på gang :) slitsomt å bli vekka sånn hver natt, men tilslutt starta fødselen ;)
Var enda mer i natt igjen! Da våknet jeg nesten hver time. Men om dagen stoppet det igjen. Så rart at det kommer på kveldene. Hvorfor skal alt skje når en prøver å sove, tro?o_O Kanskje litt for mye informasjon, men tror slimproppen min kom ut i dag:eek: Uææ.
 
Will do! Første prosjekt er akupunktur.. Var til første behandling på mandag som var og skal til ny runde i morgen! :)
Hørtes spennande ut du;) Jeg krysser fingrer og tær for deg Lillemy87:D Og nyt permisjonen selv om det er litt kjedelig! Godt for kroppen å få hvile før det kommer en ny mini-sjef i heimen;)
 
Back
Topp