Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Riskorn
Dere som er Rhesus negativ, hva heter den sprøyten dere får rett etter fødsel? Får dere vite at dere får den eller bare gjør de det som rutine?
ORIGINAL: Guerlain
ORIGINAL: Trone
Husker heller ikke hva den heter, bare at den er satan så vond... [:(][:(] Sykepleieren som satt den i låret mitt sa de de often måtte ta pauser når de satt den, siden folk av og til besvimte eller kastet opp i smerter.. Usj... Og grunnen til at de må sette den så sakte er at innholdet er visst så tykt. Hun sammenliknet det med å klemme milkshake ut av ett coctailsugerør..
Gruer meg likemye til den sprøyta som til fødselen jeg!!!!!! Uansett om emablakremen egentlig ikke funker, så skal jeg bruke den! Selv om det bare er for psyken sin del, hehe! Jeg husker jo at det gjorde vondt langt ut på andre siden av låret altså, men.. Jaja..
det er ikke den sprøyta der ihvertfall.Den er søren så tynn og jeg kjente den ikke(jeg er VAR) den er ala blodfortynnende.Jeg har tatt den sprøyta tre ganger,og jeg har sprøyteskrekk.
Litt av en sykepleier som fortalte det der da...Det er ikke normalt,den er jo ultratynn
ORIGINAL: Fru Riskorn
Dere som er Rhesus negativ, hva heter den sprøyten dere får rett etter fødsel? Får dere vite at dere får den eller bare gjør de det som rutine?
ORIGINAL: Benjamin sin mamma
eg er minus, og det er gutten min og.. i fødselsjorunalen står det at eg ikkje skulle ha den sprøyta, så eg slapp heldigvis [:D] men tok den en gang før, etter en abort, da fikk eg den i hofta, og fyyyyy så vondt det var!
ORIGINAL: Guerlain
Husker heller ikke hva den heter, bare at den er satan så vond... [:(][:(] Sykepleieren som satt den i låret mitt sa de de often måtte ta pauser når de satt den, siden folk av og til besvimte eller kastet opp i smerter.. Usj... Og grunnen til at de må sette den så sakte er at innholdet er visst så tykt. Hun sammenliknet det med å klemme milkshake ut av ett coctailsugerør..
Gruer meg likemye til den sprøyta som til fødselen jeg!!!!!! Uansett om emablakremen egentlig ikke funker, så skal jeg bruke den! Selv om det bare er for psyken sin del, hehe! Jeg husker jo at det gjorde vondt langt ut på andre siden av låret altså, men.. Jaja..
det er ikke den sprøyta der ihvertfall.Den er søren så tynn og jeg kjente den ikke(jeg er VAR) den er ala blodfortynnende.Jeg har tatt den sprøyta tre ganger,og jeg har sprøyteskrekk.
Litt av en sykepleier som fortalte det der da...Det er ikke normalt,den er jo ultratynn
Jo, det er den. Jeg fikk til og med jm til å sjekke opp i det sist jeg var hos henne. Og det er den. Ja, nålen er sykt tynn ja, det er helt greit. Men innholdet svir som pokker når det blir sprøytet inn i låret/skinka.
Jeg fikk denne også når jeg mistet uti svangerskapet og jeg må ta den nå tre dager etter fødselen. Fatter virkelig ikke hvorfr man ikke kan få den rett etter fødsel, da er man jo litt lammet allerede.. men de har vel sine grunner som med alt annet.. [:'(]
ORIGINAL: fenriz
Jeg aner ikke blodtypen til guttungen jeg..er det vanlig å få vite dette?