Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikkje brukt dei så mykje men det er noen som sier dritt tester.
Har sett noen har fått kjempe positiv test men ikkje gravid.
Denne synes jeg krever mer hcg enn andre tester for å slå ut, samtidig som også har fått skikkelig tydelig skygge med denne og ikke vært gravid. Så ikke min favorittest.
Det er nok lurtVar mye penger for dårlige tester. Får finne noen andre å se om de gir samme resultat![]()
Det er nok lurt
Vet det er veldig mange som er fornøyd med babyplan sine (kun hørt positivt om de), vet ikke om du har erfaring med de, men det er god kvalitet og bra pris. Jeg bruker mest tidlig-testene, og litt av de vanlige hcg-testene.![]()
Har samme problem.. noe nytt hos deg? Skjedde på test i går ettermiddag, hakket sterkere (fortsatt svak) i morges og samme i ettermiddag. Negativ cb plus

Disse er noe skikkelig dritt! På torsdag fikk jeg en klar (men svak) positiv test med billigstrimmel fra test helsen. Samme dag og dagen etter testet jeg med RFSU sine strimler og de så jo nesten negativ ut. De va såååå svake. Ble rimelig stresset og lei meg! Dro på apoteket å kjøpe nye tester, og jeg er gravid![]()

Skyggestreken er forsvunnet :-( Men er godt over 18 DPO nå og ingen TR.
Hvor mange dpo er du?
Jeg hadde exu i mars rett etter pilleslutt i januar og har hatt to sykluser på 35 dager, en på 50 dager, noen på 42-45 dager og nå er jeg på CD 73!!!!!
Så fikk jeg jo de tullestrekene på 3 RFSU strimler Så fikk jeg noe som minnet om el slim (ikke hatt dette før..?) så tok denne nå?? Skjønner ingenting haha
Eggløsningstest??
Ja, el-test. Skjønner ikke noe nå haha, men syklusen er jo helt på bærtur
Åj da har du lang syklus denna gangen. Regne egentlig med at julestresset har gjort det samme med min kropp
Kanskje ikke så rart den er forsinket