Rfsu graviditetstest test ofte

Vil bare dele min tidligere erfaring med RFSU testen, den ga skygge med farge, som jeg aldri har sett før. Husker jeg brukte hele pakken over flere dager og alle viste streker, mens cb pluss og digital var negative.

Vis vedlegget 284300

Takk!! Mine er helt like, men alle andre tester negative. Så er jo tydelig ikke gravid :p Blir ikke gjenkjøp på disse hvertfall. Syns det er veldig misvisende

Takk!! Mine er helt like, men alle andre tester negative. Så er jo tydelig ikke gravid :p Blir ikke gjenkjøp på disse hvertfall. Syns det er veldig misvisende

Ja, jeg brukte aldri de noe mer ! Var så sikker på at jeg var gravid , siden «alle» sa at de var så lite sensitive, så jeg trodde at cb pluss skulle bli knallsterk. Det var skikkelig nedtur husker jeg

Ja, jeg brukte aldri de noe mer ! Var så sikker på at jeg var gravid , siden «alle» sa at de var så lite sensitive, så jeg trodde at cb pluss skulle bli knallsterk. Det var skikkelig nedtur husker jeg

Jaa. Trøster meg med at jeg la inn aksjer i går kveld og i dag skal det nye året drikkes inn :D Er så mett på ustabile sykluser og prøving nå

Peise på med en digital idag så jeg vet om jeg kan kose meg ikveld eller ikke ;)

Back
Topp