Reunion

Jeg tror nok jeg hadde dratt :)

Barneskolen hadde jeg ikke dratt på. Flyttet etter endt skolegang, så verken kjenner eller har/har hatt noe kontakt med dem siden jeg flyttet.

Ungdomsskolen hadde jeg dratt på. Daglig kontakt med noen av jentene jeg gikk sammen med. Gleder meg til og se ansiktene igjen, jeg var nok hun jenta som lagde mye liv i klassen, men brydde meg lite om fagene.

Gikk på flere barneskoler, så nei.
Men ungdomsskolen hadde vært kjempe gøy! Vgs tipper jeg ikke hadde dratt..

Nei. Jeg likte ikke folka jeg gikk i klasse med, og de dreit i meg da. Så hadde ikke giddet å treffe folk jeg ikke er interessert i å kjenne.

Vet ikke... Er jo bare 4,5 år siden jeg var ferdig på ungdomsskolen ... Hadde ikke de beste årene på noen av skolene eller trinnene... Kunne ha møtt 2vgs-gjengen igjen da, koselige folk selvom jeg skulket 50% av året :p

Ja, hadde dratt på alle :) var på reunion med ungdomsskolen i fjor :)

Ja, jeg hadde dratt - og gledet meg! :D

Men altså, må man ha oppnådd noe spesielt for å delta? Går man bare for å finne ut hva de andre har fått til i livet sitt? :p

Ja, jeg hadde dratt - og gledet meg! :D

Men altså, må man ha oppnådd noe spesielt for å delta? Går man bare for å finne ut hva de andre har fått til i livet sitt? :p

Litt? :p Jeg ville reist bare for å se hva det var blitt av folk :p

Ja
Nei
Kanskje

De to siste hadde i så tilfelle vare vært for å "lage kvalm" :P Rokkere litt om i rekkene og sette hierarkihelvette ut av spill ;)

Barne-og ungdomsskolen er omtrent samme klasse. Der fikk jeg invitasjon til 10-års jubileum for lenge sida, men det ble avlyst pga bare seks av nitti påmeldte.. Klassene mine på vgs knytta jeg meg aldri noe særlig til, men folkehøyskolen skulle jeg likt å treffe hele bølingen igjen :D

Barne og ungdomsskolen hadde jeg dratt på, mine beste venner idag er fra den tiden. Masse fine folk det hadde vært moro å treffe igjen! Videregående var noen kjipe år, hatet skolen, fant meg aldri til rette og ble igrunn ikke ordentlig kjent med noen, sluttet høsten det siste året, da orket jeg ikke mer! Ingen interesse av å møte de igjen.

Var faktisk på ungdomskole reunion i sommer. Det var morro... Utrolig kult å møte alle igjen. Vi var midt i flytting så ble edru kveld på meg heldigvis, men så rart det er å se hvordan noen vokser opp, får barn osv mens andre ikke forandrer seg en meter på så mange år... Så må si det absolutt var en artig tur :p

Barne og videregående - JA :D
Ungdomsskolen - nei, ikke om jeg hadde fått betalt en gang..........

Back
Topp