Reunion

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Om du hadde fått invitasjon til følgende reunioner idag, hadde ønsket å dra dit? :)

Barneskole
Ungdomsskole
Videregående

Nei. Føler at jeg ikke har oppnådd spesielt mye i livet og fortsatt er hun tynne, rare jenta som sliter litt med det sosiale :P

Barneskole: gikk på flere barneskoler og de to første har jeg ingen kontakt med noen jeg gikk med. Invitert til siste skolen og uaktuelt å dra. Får panikk og fryser helt når jeg ser gutta fra klassen. Vet de kanskje har forandret seg, men hjernen min klarer bare ikke å slå seg om...

Ungdomsskole: hadde jeg nok dratt på, da jeg har en venninne jeg kunne reist med :) Ikke de kuleste årene de heller, men traff igjen en av de kjipeste gutta for et drøyt år siden og fikk helt sjokk! Makan til veloppdragen gutt skal man lete lenge etter. Han beklaget sånn over hvordan han hadde oppført seg, så da har man jo et håp om at det kanskje skal gjelde flere av dem :)

Videregående: hadde jeg nok vært litt usikker på om jeg ville dratt, rett og slett fordi jeg aldri følte noen særlig tilhørighet i noen av klassene jeg gikk i.

Nei. De jeg har noe behov for å prate med, har jeg kontakt med. De andre ønsker jeg ikke å treffe. :p

Hadde nok ikke dratt på noen av de. Reunion for høgskolekullet derimot hadde jeg glatt dratt på :)

Tja, hadde nok ikke dratt på barneskolen, fordi jeg flytta 4 timer unna der jeg gikk på barneskole tidlig på u.skolen, og har dermed mista kontakten med de fleste derfra (med noen få unntak, er kontakten å hilse hvis man møter på hverandre og noen gratulasjoner på fb). Men u-skole og vgs hadde bare vært koselig :)

Har ikke gått ett helt år i klasse på vgs, så der hadde jeg nok aldri blitt invitert.
Og reunion med klassen fra barne- og ungdomsskolen har jeg svært lite behov for

Nei. De årene vil jeg helst bare legge bak meg. Derfor dro jeg heller ikke når klassen min hadde reunion.

Ja, jeg hadde dratt på alle tre hvis jeg ble invitert :)

Var samme klasse på barne og ungdomsskolen og dit hadde jeg dratt:) Videregående tror jeg ikke jeg hadde giddet å dra på. Vi var fine klasser som de fleste gikk sammen i 3 år altså, men off nei....

Egentlig ikkje nokon av dei. Einaste litt aktuelle er vgs, men eg er ganske sikker på at det var reunion for eit par år sidan og eg valgte å ikkje gå.

Eg har stort sett kontakt med dei eg vil ha kontakt med, resten bryr meg ikkje ein døyt.

Føler ikke jeg har oppnådd stort. Men hadde nok dratt. Kanskje..

Hadde ønsket å dratt på alle, men hadde gledet meg mest til ungdomsskolen! For en herlig gjeng vi var :D

Vært på ungdomsskole reunion. Det var ganske gøy :) De samme folka gikk jo barneskole. Så er ikke vits å dele de opp :p

Ikke videregående. Har ikke ønske om å gå på reunion med en klasse som bølla hele året.

Barne og ungdomskolen : nei, ingen av de jeg gikk med var så hyggelige mot meg. Så jeg hadde ikke hatt noe glede av det.

Videregående : jeg gikk på 3 forskjellige vgs, men hadde det blitt arrangert noe med de jeg gikk 3året med hadde jeg absolutt dratt :)

Lot være å dra på vgs reunion, men kunne nok egentlig dratt. Får se neste gang. Ha kontakt med mange fra vgs egentlig.. :)
Barne og ungdomsskolen har jeg lite behov for.
Men folkehøgskolen gleder jeg meg til! :D

Back
Topp