Reunion

Ja det måtte jeg hs fått med meg. Selv om jeg bare har hatt kontakt med 5 av 50 fra ungdomsskolen, så er det nok den klassen jeg er mest nyskjerrig på. Innbiller meg at folk har vokst opp og det kunne blitt trivelig;)

Barneskolen, ja. Men overhodet ikke aktuelt hverken med ungdomsskole- eller videregåendereunion. Spesielt ungdomsskolen var tre meget tøffe og vonde år :sad010. Har kontakt med en del fra de årene (barne- og ungdomsskolen var samme skole, men vi fikk mange nye elever fra en annen skole i nærheten på ungdomsskolen som endret miljøet totalt for mitt vedkommende, dessverre). Ingen grunn til å feste med dem, gitt!

Jeg hadde dratt på alle :)

NeiNeiNei.. hadde kanskje dratt om det var klassen jeg gikk på vg1 med andre gangen da jeg gikk på vg1 to ganger siden jeg byttet linje :P

Det hadde jo vært gøy!

men generelt er slike reunioner mye surr, bare en fest og for lite snakking

men generelt er slike reunioner mye surr, bare en fest og for lite snakking

Enig. Kanskje barneskoleklassen min er liten nok til at det kan fungere, men det er kjekkere å møte gamle venner uten alt styret.

Neeh, har ikke kontakt med noen av de, kun 3-4 stk fra videregående

Hadde vel egentlig dratt på alle, er faktisk reunion for ungdomsskolen på gang i år, og jeg skal. :) Har jo fortsatt kontakt med mange enda. :)

Videregående tror jeg, det var det som var kjekkest :-D

Så klart.

Ble så satt ut over hvor koselig det var sist.

Barne og ungdomsskolen hadde jeg dratt på. Videregående hadde jeg nok ikke dratt på, er ingen jeg savner fra den klassen. :p

Ja til barneskole, nei til de to andre.

Nope... Svaner ikke tiden savner ikke følelsene eller minnene og har generelt sett ingen god følelse rindt skolegangen min.

Back
Topp