Rettsaken mot ABB

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Jeg blir fysisk dårlig av å se på ham der han sitter. Han nikoser seg med all oppmerksomheten, sitter jo bare og gliser! ÆSJ!!

Jeg blir kvalm, fysisk kvalm av å se på han kjenner jeg.... 

Vil se og høre minst mulig om den. Syns de skulle sendt han ned til Kongo sånn at han kunne bytta plass med Moland og French.
Blir helt dårlig av hele idioten! Argh!

Det er grusomt å se!! Klarer ikke å forstå hvordan en mann kan være så ond å kald!! 

FrkOtilie skrev:
Vil se og høre minst mulig om den. Syns de skulle sendt han ned til Kongo sånn at han kunne bytta plass med Moland og French.

dette er mine tanker også...

Skrudde av tvert da han åpna kjeftenVil ikke gi han noe som helst av min oppmerksomhet. Han bare koser seg- Var akkurat detta han ville!!!!

*Snuppo+1+1* skrev:

FrkOtilie skrev:

Nå er det jo sånn at vi er en rettstat, som han er i mot. Da synes jeg VIRKELIG det er på sin plass, at han får en ordentlig rettsak slik som all andre.

rodstilk skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

FrkOtilie skrev:

Nå er det jo sånn at vi er en rettstat, som han er i mot. Da synes jeg VIRKELIG det er på sin plass, at han får en ordentlig rettsak slik som all andre.

Kan godt være,men jeg vil heller at han råtner i et fengsel i Kongo,mens Moland og French kommer til norge og blir her.
Norske fengsler er for "snille" for ABB.

Var ekkelt å høre navnet til en jeg kjente bli lest opp

Syntes det er helt forferdelig og se han sitter der uberørt når de leser opp tiltalen

Synd han ikke kan få 21 år for hvert enkelt han drepte

Jeg hadde egentlig tenkt å følge med i dag, men så har jeg tufs jente hjemme, så da ble det små einsteisn i stedet... Litt glad for det egentlig...

Han er ekstrem, han er gal... Det som faktisk er minst like ille er det finnes folk som er helt enig i hans handlinger, hans tankesett. Til og med folk her inne..... Skummelt? Oh, yes. 

Det er helt grusomt å høre og lese dette her.. Det blir lest opp navn på ungdommer som ikke engang blei konformert.. Helt forferdelig grusomt.. :-(

FrkOtilie skrev:

Enig!!! sånne ekle idioter fortjener å bli pint langt inne i jungelen og ikke på luksusrom i norske fengsler.... 

*Snuppo+1+1* skrev:

rodstilk skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

FrkOtilie skrev:

Kan godt være,men jeg vil heller at han råtner i et fengsel i Kongo,mens Moland og French kommer til norge og blir her.
Norske fengsler er for "snille" for ABB.

Jeg er i grunn enig i det, men det er nå en gang sånn det fungerer. Vi er ikke noe bedre om vi skal torturere han på noe vis. 

Labambie skrev:
Han er ekstrem, han er gal... Det som faktisk er minst like ille er det finnes folk som er helt enig i hans handlinger, hans tankesett. Til og med folk her inne..... Skummelt? Oh, yes. 

JÆVLIG skummelt. 

Mannen er sprøyte gal, men det som er mest skremmende er at han greier å forholde seg så iskald. Da han utførte terrorhandlingene gikk han jo på en cocktail, mens nå er han ren. Tenk hva som foregår i hodet på den mannen - han er et så stort avvik fra resten av befolkningen at det er ikke til å begripe.
Det er helt forferdelig - og uforståelig - å høre navnene bli lest opp. "Født i 1994, født i 1995". Det ER så grusomt, alle de fine ungdommene.. jeg eier ikke ord.

Jeg synes faktisk også han burde bli straffet for hvert drap - ikke få en samlet dom. Han har tatt 77 menneskeliv - han burde virkelig bli sperret inne på isolat resten av sitt.
Men slik fungerer ikke rettssystemet i Norge..

Imogene skrev:
Mannen er sprøyte gal, men det som er mest skremmende er at han greier å forholde seg så iskald. Da han utførte terrorhandlingene gikk han jo på en cocktail, mens nå er han ren. Tenk hva som foregår i hodet på den mannen - han er et så stort avvik fra resten av befolkningen at det er ikke til å begripe.
Det er helt forferdelig - og uforståelig - å høre navnene bli lest opp. "Født i 1994, født i 1995". Det ER så grusomt, alle de fine ungdommene.. jeg eier ikke ord.

Jeg synes faktisk også han burde bli straffet for hvert drap - ikke få en samlet dom. Han har tatt 77 menneskeliv - han burde virkelig bli sperret inne på isolat resten av sitt.
Men slik fungerer ikke rettssystemet i Norge..

Han kommer aldri ut.. Det kommer ikke til å skje!

Det skjærer i hjertet mitt når jeg tenker på den frykten de så altfor unge menneskene måtte oppleve. Det gir meg en enorm stor sorg.

rodstilk skrev:
Jeg er i grunn enig i det, men det er nå en gang sånn det fungerer. Vi er ikke noe bedre om vi skal torturere han på noe vis. 

Jeg skal ikke torture han.
Syns F & M fortjener mer en ordentlig rettsak enn ABB.

Back
Topp