Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil se og høre minst mulig om den. Syns de skulle sendt han ned til Kongo sånn at han kunne bytta plass med Moland og French.FrkOtilie skrev:
Blir helt dårlig av hele idioten! Argh!
*Snuppo+1+1* skrev:
Vil se og høre minst mulig om den. Syns de skulle sendt han ned til Kongo sånn at han kunne bytta plass med Moland og French.FrkOtilie skrev:
dette er mine tanker også...
rodstilk skrev:
*Snuppo+1+1* skrev:
Nå er det jo sånn at vi er en rettstat, som han er i mot. Da synes jeg VIRKELIG det er på sin plass, at han får en ordentlig rettsak slik som all andre.
*Snuppo+1+1* skrev:
rodstilk skrev:
*Snuppo+1+1* skrev:
Nå er det jo sånn at vi er en rettstat, som han er i mot. Da synes jeg VIRKELIG det er på sin plass, at han får en ordentlig rettsak slik som all andre.
Kan godt være,men jeg vil heller at han råtner i et fengsel i Kongo,mens Moland og French kommer til norge og blir her.
Norske fengsler er for "snille" for ABB.
Mannen er sprøyte gal, men det som er mest skremmende er at han greier å forholde seg så iskald. Da han utførte terrorhandlingene gikk han jo på en cocktail, mens nå er han ren. Tenk hva som foregår i hodet på den mannen - han er et så stort avvik fra resten av befolkningen at det er ikke til å begripe.Imogene skrev:
Det er helt forferdelig - og uforståelig - å høre navnene bli lest opp. "Født i 1994, født i 1995". Det ER så grusomt, alle de fine ungdommene.. jeg eier ikke ord.
Jeg synes faktisk også han burde bli straffet for hvert drap - ikke få en samlet dom. Han har tatt 77 menneskeliv - han burde virkelig bli sperret inne på isolat resten av sitt.
Men slik fungerer ikke rettssystemet i Norge..
Jeg er i grunn enig i det, men det er nå en gang sånn det fungerer. Vi er ikke noe bedre om vi skal torturere han på noe vis.rodstilk skrev: