resultatet

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
første bilde jeg tok, har gått ned 6 kg her fra jeg startet. så er 10 kg mellom disse bildene. tror jeg snart sier meg ferdig nå.

Wow! Utrolig bra!! IMPONERT!

Skulle gjerne hatt inspirasjon for å klare å gå ned mange kg selv.

det er veldig lett når du har funnet insprasjonen, min var at jeg fikk xenical fra legen som hjalp meg ned 8,8 kg på 4 uker. å når du ser at vekta går nedover så er d nok motivasjon lenge for meg, men er den starten som er værst[:D]

Du er så flott! skjønner godt du er fornøyd! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lehne

Du er så flott! skjønner godt du er fornøyd! [:D][:D][:D]

takk takk[:D][:D][:D]

You look great!!!
Veldig bra jobbet, du kan si deg fornøyd nå ja[:D]

så flott du er [:)] gratulerer!!!

men må bare spørre, fikk du medisiner? trodde man måtte være ganske overvektig for å få det, det var jo ikke du?

ORIGINAL: dommett

så flott du er [:)] gratulerer!!!

men må bare spørre, fikk du medisiner? trodde man måtte være ganske overvektig for å få det, det var jo ikke du?

ja fikk xenical, nei skulle vel egentligt ikke fått, men han var snill å ga meg. men var 6 kg tyngre når jeg startet en på d første bildet. bmien var på rett over 28 skal egentligt ha en bmi på over 30 for å få

Seriøst!!! Du ser smashing ut!!! Jeg vil også klare det[8D] er de pillene sånn at kroppen ikke tar opp fett?
Har du kutta ut karbohydrater, eller har du levd som normalt, men spist mindre og trent?

Jeg klarer ikke kutte karbs. Lurte på å begynne på de pillene som heter Alli, men vet at de gjør sånn at du driter ut mer fett, men mitt problem er egentlig ikke fett. Det godis[8D]

ORIGINAL: gidi

Seriøst!!! Du ser smashing ut!!! Jeg vil også klare det[8D] er de pillene sånn at kroppen ikke tar opp fett?
Har du kutta ut karbohydrater, eller har du levd som normalt, men spist mindre og trent?

Jeg klarer ikke kutte karbs. Lurte på å begynne på de pillene som heter Alli, men vet at de gjør sånn at du driter ut mer fett, men mitt problem er egentlig ikke fett. Det godis[8D]

jepp det er d samme som alli bare dobbelt så effektive, så d kommer litt fett ut ræva de ja[;)] eg teller kcal å går lange turer har nettopp begynt å jogge litt hver dag også den siste uka. spiser også mindre og oftere. ellers lever jeg stort sett som normalt, utenom all snopen jeg ikke kan spise[:(][:(] men koser meg litt på lørdagen.

Så flink du har vært, super fin du er blitt[:D]

takk takk[:D][:D][;)]

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

jepp det er d samme som alli bare dobbelt så effektive, så d kommer litt fett ut ræva de ja[;)] eg teller kcal å går lange turer har nettopp begynt å jogge litt hver dag også den siste uka. spiser også mindre og oftere. ellers lever jeg stort sett som normalt, utenom all snopen jeg ikke kan spise[:(][:(] men koser meg litt på lørdagen.

Hvor manga kcal spiser du daglig da? Jeg prøver å holde meg til 1600, tror jeg skal prøve de derre alli altså.. Nå SKAL jeg ned i vekt uansett, men trenger en kickstart, blir så demotivert av å gå ned 100-300 gram i uka..

Hvor manga kcal spiser du daglig da? Jeg prøver å holde meg til 1600, tror jeg skal prøve de derre alli altså.. Nå SKAL jeg ned i vekt uansett, men trenger en kickstart, blir så demotivert av å gå ned 100-300 gram i uka..

jeg skal vel egentligt ligge på ca 1550 nå men blir som regel aldri mer en 1000 t 1200 så trener jeg jo bort ca 6 t 700 kcal så går jo i minus å det må en jo viss en skal ta av

takk takk jenter[:D]

det er veldig lett når du har funnet insprasjonen, min var at jeg fikk xenical fra legen som hjalp meg ned 8,8 kg på 4 uker. å når du ser at vekta går nedover så er d nok motivasjon lenge for meg, men er den starten som er værst[:D]

Hvordan får man til å få noe sånt da? Jeg er jo i faresonen til diabetes 2, er det grunn nok? For de mener jeg ikke er overvektig nok. Men BMI er på grensen...

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Hvordan får man til å få noe sånt da? Jeg er jo i faresonen til diabetes 2, er det grunn nok? For de mener jeg ikke er overvektig nok. Men BMI er på grensen...

jeg sa til legen min at det var flere i fam. som hadde diabetes så jeg var så redd for at jeg også skulle få. så da skriv han ut for 4 uker. viss bmien din er over 28 å du er i faresonen for å få diabetes så trodde jeg at du fikk.

ORIGINAL: snusmumrik

You look great!!!
Veldig bra jobbet, du kan si deg fornøyd nå ja[:D]

Flink du har vært[:D] Du kan være fornøyd med deg selv nå ja[:D]

ORIGINAL: UneMi

Flink du har vært[:D] Du kan være fornøyd med deg selv nå ja[:D]

takk takk[:D][:D]

Back
Topp