Emilieprinsessåmi
Gift med forumet
første bilde jeg tok, har gått ned 6 kg her fra jeg startet. så er 10 kg mellom disse bildene. tror jeg snart sier meg ferdig nå.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Lehne
Du er så flott! skjønner godt du er fornøyd! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: dommett
så flott du er [:)] gratulerer!!!
men må bare spørre, fikk du medisiner? trodde man måtte være ganske overvektig for å få det, det var jo ikke du?
ORIGINAL: gidi
Seriøst!!! Du ser smashing ut!!! Jeg vil også klare det[8D] er de pillene sånn at kroppen ikke tar opp fett?
Har du kutta ut karbohydrater, eller har du levd som normalt, men spist mindre og trent?
Jeg klarer ikke kutte karbs. Lurte på å begynne på de pillene som heter Alli, men vet at de gjør sånn at du driter ut mer fett, men mitt problem er egentlig ikke fett. Det godis[8D]
ORIGINAL: Emilieprinsessåmi
Seriøst!!! Du ser smashing ut!!! Jeg vil også klare det[8D] er de pillene sånn at kroppen ikke tar opp fett?
Har du kutta ut karbohydrater, eller har du levd som normalt, men spist mindre og trent?
Jeg klarer ikke kutte karbs. Lurte på å begynne på de pillene som heter Alli, men vet at de gjør sånn at du driter ut mer fett, men mitt problem er egentlig ikke fett. Det godis[8D]
jepp det er d samme som alli bare dobbelt så effektive, så d kommer litt fett ut ræva de ja[;)] eg teller kcal å går lange turer har nettopp begynt å jogge litt hver dag også den siste uka. spiser også mindre og oftere. ellers lever jeg stort sett som normalt, utenom all snopen jeg ikke kan spise[:(][:(] men koser meg litt på lørdagen.
jepp det er d samme som alli bare dobbelt så effektive, så d kommer litt fett ut ræva de ja[;)] eg teller kcal å går lange turer har nettopp begynt å jogge litt hver dag også den siste uka. spiser også mindre og oftere. ellers lever jeg stort sett som normalt, utenom all snopen jeg ikke kan spise[:(][:(] men koser meg litt på lørdagen.
Hvor manga kcal spiser du daglig da? Jeg prøver å holde meg til 1600, tror jeg skal prøve de derre alli altså.. Nå SKAL jeg ned i vekt uansett, men trenger en kickstart, blir så demotivert av å gå ned 100-300 gram i uka..
det er veldig lett når du har funnet insprasjonen, min var at jeg fikk xenical fra legen som hjalp meg ned 8,8 kg på 4 uker. å når du ser at vekta går nedover så er d nok motivasjon lenge for meg, men er den starten som er værst[:D]
ORIGINAL: Zznoorkfrøken
det er veldig lett når du har funnet insprasjonen, min var at jeg fikk xenical fra legen som hjalp meg ned 8,8 kg på 4 uker. å når du ser at vekta går nedover så er d nok motivasjon lenge for meg, men er den starten som er værst[:D]
Hvordan får man til å få noe sånt da? Jeg er jo i faresonen til diabetes 2, er det grunn nok? For de mener jeg ikke er overvektig nok. Men BMI er på grensen...
ORIGINAL: UneMi
Flink du har vært[:D] Du kan være fornøyd med deg selv nå ja[:D]