B Blueish Flørter med forumet 14 Feb 2020 #41 Er jeg den eneste som hadde lavere etter 2 timer? Min var 5,3 fastenede og 4,7 etter 2 timer
H Harefrøken_ Flørter med forumet Maiblomstene 2020 14 Feb 2020 #42 Blueish skrev: Er jeg den eneste som hadde lavere etter 2 timer? Min var 5,3 fastenede og 4,7 etter 2 timer Klikk for å utvide … Moren til samboeren min fikk så lavt og ble så dårlig i løpet av de timene at hun måtte legges inn til observasjon. Så det kan skje det.
Blueish skrev: Er jeg den eneste som hadde lavere etter 2 timer? Min var 5,3 fastenede og 4,7 etter 2 timer Klikk for å utvide … Moren til samboeren min fikk så lavt og ble så dårlig i løpet av de timene at hun måtte legges inn til observasjon. Så det kan skje det.
H Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015 14 Feb 2020 #43 Blueish skrev: Er jeg den eneste som hadde lavere etter 2 timer? Min var 5,3 fastenede og 4,7 etter 2 timer Klikk for å utvide … Satt du i ro hele tiden også?
Blueish skrev: Er jeg den eneste som hadde lavere etter 2 timer? Min var 5,3 fastenede og 4,7 etter 2 timer Klikk for å utvide … Satt du i ro hele tiden også?
B Blueish Flørter med forumet 14 Feb 2020 #44 Jeg ble ikke dårlig eller noe, satt i ro på vente romme hele tiden uten om en tur for å tisse