Restless legs IGJEN???????

Spør etter Sigvaris kompresjonsklasse 2, da får du gode strømper.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: Oceania

Hei, jeg også har begynt å kjenne det i bena.. huff... holdt på å bli gal i går..
Men hjelper det ikke om man går turer eller noe?
Magnesium? hjelper det?? noe annet?
det funket IKKE på meg,hehe.
jeg testet ut ull sokker,rød ulltråd [:-][:-] osv,osv men,det tok svært lite av det for å si det sånn,så vi får håpe det ikke blir så ille som man har vært borti før,kjenner jeg dør litt på meg alt nå,hehe.

[:-] æsj... håper det ikke blir så ille for noen av oss!! [8|]

Aha..hmmm..høres ut som jeg ikke vil ha det da[8D]
Kjenner jeg er litt rastløs i bena , men håper det er noe HELT annet enn det dere snakker om..

Hvor kjenner man det da? [8|]

ORIGINAL: ^Milla^

Kjenner jeg er litt rastløs i bena , men håper det er noe HELT annet enn det dere snakker om..

Jeg tror egentlig at du skjønner at du har det ganske kjapt hvis du har det.. det er ikke noe sånt som man kan lure på om man har! hehe

Hos meg går det i leggene iallefall,og det er helt forferdelig,får nesten sånn spasmer av det hehe,usj usj usj...

UNNER INGEN å ha det iallefall,hehe[X(]

ORIGINAL: Sny

Spør etter Sigvaris kompresjonsklasse 2, da får du gode strømper.
Om det blir like ille som sist,så skal jeg ha det i minnet,takk [:D]

ORIGINAL: ^Milla^

Jeg tror egentlig at du skjønner at du har det ganske kjapt hvis du har det.. det er ikke noe sånt som man kan lure på om man har! hehe
Ehhh,nei det er ikke så mye man undrer seg over igrunn,hehe[X(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Hei, jeg også har begynt å kjenne det i bena.. huff... holdt på å bli gal i går..
Men hjelper det ikke om man går turer eller noe?
Magnesium? hjelper det?? noe annet?
det funket IKKE på meg,hehe.
jeg testet ut ull sokker,rød ulltråd [:-][:-] osv,osv men,det tok svært lite av det for å si det sånn,så vi får håpe det ikke blir så ille som man har vært borti før,kjenner jeg dør litt på meg alt nå,hehe.

[:-] æsj... håper det ikke blir så ille for noen av oss!! [8|]
Nei,det er HELT grufult...
Om dere har sett filmen mumien,og han som får sånn scarab under huden,jeg innbiller meg det er HELT likt

Ok da har jeg noe annet tror jeg[:D] hehe

Håper det forsvinner til dere da, og at jeg ikke får det, høres utrivelig ut[:-]

Back
Topp