Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nøtteknekkern
ORIGINAL: Oceaniadet funket IKKE på meg,hehe.
Hei, jeg også har begynt å kjenne det i bena.. huff... holdt på å bli gal i går..
Men hjelper det ikke om man går turer eller noe?
Magnesium? hjelper det?? noe annet?
jeg testet ut ull sokker,rød ulltråd [:-][:-] osv,osv men,det tok svært lite av det for å si det sånn,så vi får håpe det ikke blir så ille som man har vært borti før,kjenner jeg dør litt på meg alt nå,hehe.
ORIGINAL: ^Milla^
Aha..hmmm..høres ut som jeg ikke vil ha det da[8D]
Kjenner jeg er litt rastløs i bena , men håper det er noe HELT annet enn det dere snakker om..
Hvor kjenner man det da? [8|]
ORIGINAL: SnyOm det blir like ille som sist,så skal jeg ha det i minnet,takk [:D]
Spør etter Sigvaris kompresjonsklasse 2, da får du gode strømper.
ORIGINAL: OceaniaEhhh,nei det er ikke så mye man undrer seg over igrunn,hehe[X(]
ORIGINAL: ^Milla^
Aha..hmmm..høres ut som jeg ikke vil ha det da[8D]
Kjenner jeg er litt rastløs i bena , men håper det er noe HELT annet enn det dere snakker om..
Hvor kjenner man det da? [8|]
Jeg tror egentlig at du skjønner at du har det ganske kjapt hvis du har det.. det er ikke noe sånt som man kan lure på om man har! hehe
ORIGINAL: OceaniaNei,det er HELT grufult...
ORIGINAL: Nøtteknekkern
ORIGINAL: Oceaniadet funket IKKE på meg,hehe.
Hei, jeg også har begynt å kjenne det i bena.. huff... holdt på å bli gal i går..
Men hjelper det ikke om man går turer eller noe?
Magnesium? hjelper det?? noe annet?
jeg testet ut ull sokker,rød ulltråd [:-][:-] osv,osv men,det tok svært lite av det for å si det sånn,så vi får håpe det ikke blir så ille som man har vært borti før,kjenner jeg dør litt på meg alt nå,hehe.
[:-] æsj... håper det ikke blir så ille for noen av oss!! [8|]