Restless legs IGJEN???????

LilleOoops

Forumet er livet
Seriøst,halsbrann skal jeg tåle,kvalme etc etc,men restless legs [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI vil ikke ha,hehe fytti pokker asså.....

Har heldigvis aldri hatt det selv,men hørt andre som har fått det under graviditet og nærmest blitt gale, håper det gir seg og at det bare er falsk alarm
*bank i bordet*[:)]

Uff,vil ikke,vil ikke,vil ikke hehe nei,nei,nei,nei[:o][:o][:o][:o][:o]

Jaja,det er baaaaaaaaaaare 8mnd ca,haha..

Ja,bank for guds skyld,så skal jeg banke litt også,håper bare det var tilfeldig[8|]

ORIGINAL: _Dollface_

Har heldigvis aldri hatt det selv,men hørt andre som har fått det under graviditet og nærmest blitt gale, håper det gir seg og at det bare er falsk alarm
*bank i bordet*[:)]

sign helt enig

jeg kan ta beinet ditt noen timer om du tar ryggen min noen timer[8D]

Hvordan er beina idag...enn så lenge er ryggen ikke noe problem...blir spennnede når jeg skal opp å gå å venter bare på knekket...

tror det blir akupunktur eller kiropraktor til uka

Nå er de bra,men er som forrige gang,ille på kvelden/nattan..
Pokker altså,hadde håpet å slippe unna [X(]

Uff,ja får håpe du kan forbygge litt i det minste da,så du slipper noen store problemer [:D]

Om jeg så må ha vondt i 7 månder (BANK I BORDET) så er det verdt det for resultatet, men er jo litt kjipt også da

Ja,ikke sant.
Man får prøøøøve å fokusere på premien i enden av tunnelen,selvom det ikke alltid er like lett asså,men vi er jo bare i startfasen,og med litt flaks går det seg til [:D][:D]

Mener å huske at det er magnesium tilskudd som kan hjelpe ved restless leggs...

Ja,de skryter på seg det,hehe men funket ikke sist gang.Og jeg prøvde det MESTE,men takk for tips altså [8D]

Hei, jeg også har begynt å kjenne det i bena.. huff... holdt på å bli gal i går..
Men hjelper det ikke om man går turer eller noe?
Magnesium? hjelper det?? noe annet?

Hva med støttestrømper som kan hjelpe til med sirkulasjonen i beina ?

ORIGINAL: Oceania

Hei, jeg også har begynt å kjenne det i bena.. huff... holdt på å bli gal i går..
Men hjelper det ikke om man går turer eller noe?
Magnesium? hjelper det?? noe annet?
det funket IKKE på meg,hehe.
jeg testet ut ull sokker,rød ulltråd [:-][:-] osv,osv men,det tok svært lite av det for å si det sånn,så vi får håpe det ikke blir så ille som man har vært borti før,kjenner jeg dør litt på meg alt nå,hehe.

ORIGINAL: ^Milla^

Hvordan kjennes det ut? restless legs altså? [8|]
Altså,hehe hvordan skal jeg forklare det,en salig blanding av voksesmerter,ilninger og bein som har sovnet,og det er vel egentlig ikke i nærheten av det engang.

Det bare SUGER,hehe.....[X(][X(]

ORIGINAL: ^Milla^

Hvordan kjennes det ut? restless legs altså? [8|]

Bena lever nesten sitt eget liv... Kjenner at jeg ikke kan holde de i ro fordi de vil bevege seg hele tiden.. hvis man skal sove er det jo veldig kjipt siden bena er så urolige.. Jeg begynte først å kjenne på det i går så håper jeg finner teknikker for å ikke bli helt tullerusk av det.. Tenkte å begynne å gå meg en tur hver dag litt sent, kanskje det kan hjelpe :)

Back
Topp