Nei egentlig ikke, for jeg har (hadde veldig) flyskrekk og er avhengig av å sitte sammen med hanSpørsmålet er jo om det da går greit p bli delt om dere blir det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei egentlig ikke, for jeg har (hadde veldig) flyskrekk og er avhengig av å sitte sammen med hanSpørsmålet er jo om det da går greit p bli delt om dere blir det?

Men da bør dere kanskje betaler ? Derfor jeg betaler, å jeg bytter ikke bort seter heller om noen spør . Er jo en grunn til at krg har betalt for å få sitte derNei egentlig ikke, for jeg har (hadde veldig) flyskrekk og er avhengig av å sitte sammen med hanEt par ganger har vi hatt noen snille passasjerer ved siden av oss som har vært villige til å bytte sete. Blant annet på en langdistanseflygning fra USA. Og noen ganger har vi ikke fått bytte... Som regel får vi sete i nærheten av hverandre så jeg kan se han, men det hjelper å ha en hånd å holde i
![]()
Ja jeg vurderer det hver gang, men ender opp med å ikke gjøre detMen da bør dere kanskje betaler ? Derfor jeg betaler, å jeg bytter ikke bort seter heller om noen spør . Er jo en grunn til at krg har betalt for å få sitte der