Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Om jeg reiser alene, nei. Om jeg reiser med lillegutt så ja, litt kjedelig om toåringen sitter alene et sted![]()

Hvorfor går det ikke?Akkurat nå har jeg dette problemet, det går ikke an å reservere sete på to av de tre flyene vi skal reise med om en uke. Og i tillegg er det svindyrt! Skal reise alene med 2 barn og må nok få sitte med dem. Hva skal jeg gjøre da? Vi må ta 3 fly for å komme oss til min hjemby.
Bare riste på hodet og klage på ungen som alle andre gjørDet kunne jo blitt fredelig flytur for deg![]()
«nei, er ikke mitt barn som skriker»Om jeg reiser alene, nei. Om jeg reiser med lillegutt så ja, litt kjedelig om toåringen sitter alene et sted![]()
Bare riste på hodet og klage på ungen som alle andre gjør«nei, er ikke mitt barn som skriker»

Vi reiser med norwegian uansett og der koster det kun 100 kr per persDe setter ikke barn alene, så det trenger du ikke uroe deg for![]()
Jeg leste faktisk at en familie hadde blitt delt opp og 2 åringen satt alene , så det kan dessverre skjeDe setter ikke barn alene, så det trenger du ikke uroe deg for![]()
Jeg leste faktisk at en familie hadde blitt delt opp og 2 åringen satt alene , så det kan dessverre skje
Det ordnet seg pga folk som ville flytte seg da
Kommer kanskje sn på flysselskapet ?Da er det er glipp. Har sjekket dette før, og fått beskjed at barn blir sittende med minimum 1 voksen fra reisefølget![]()