Reservere seter på fly

Jeg reserverer alltid så jeg kan få sitte langt foran. Liker det best pga flyskrekk.

Kommer an på hvem jeg reiser sammen med og hvor vi skal. På lengre flygninger alltid, selv om jeg reiser alene(så fin har jeg blitt på det med åra). For å konkretisere: I fjor med 5-åringen hadde vi plasser, i år med 2 venninner ikke, begge innad i Europa.

Selv betaler jeg på utenlandsreiser og avogtil på innenlands
Har flyskrekk så er avhengig å sitte ytterst + ar jeg ikke vil risikere å må sitte alene og kengubarnet er annet sted

Om jeg reiser alene, nei. Om jeg reiser med lillegutt så ja, litt kjedelig om toåringen sitter alene et sted :hilarious:

Akkurat nå har jeg dette problemet, det går ikke an å reservere sete på to av de tre flyene vi skal reise med om en uke. Og i tillegg er det svindyrt! Skal reise alene med 2 barn og må nok få sitte med dem. Hva skal jeg gjøre da? Vi må ta 3 fly for å komme oss til min hjemby.

Alene reserverer jeg ikke. Da får jeg som regel det jeg vil ha når jeg ankommer flyplassen da.

Med familien reserverer vi sammen hjemme så vi får sammen.

Akkurat nå har jeg dette problemet, det går ikke an å reservere sete på to av de tre flyene vi skal reise med om en uke. Og i tillegg er det svindyrt! Skal reise alene med 2 barn og må nok få sitte med dem. Hva skal jeg gjøre da? Vi må ta 3 fly for å komme oss til min hjemby.
Hvorfor går det ikke?

Om jeg reiser alene, nei. Om jeg reiser med lillegutt så ja, litt kjedelig om toåringen sitter alene et sted :hilarious:

De setter ikke barn alene, så det trenger du ikke uroe deg for :)

Vi flyr 2 ganger i året, har aldri reservert plass, og alltid sittet sammen :)

Jeg leste faktisk at en familie hadde blitt delt opp og 2 åringen satt alene , så det kan dessverre skje
Det ordnet seg pga folk som ville flytte seg da

Da er det er glipp. Har sjekket dette før, og fått beskjed at barn blir sittende med minimum 1 voksen fra reisefølget :)

Betaler for å få sitte sammen. Er livredd for å fly, og tør ikke ta sjansen.

Da er det er glipp. Har sjekket dette før, og fått beskjed at barn blir sittende med minimum 1 voksen fra reisefølget :)
Kommer kanskje sn på flysselskapet ?
Jeg tar uansett ikke sjansen , jeg opplevde å bli spurt om å flytte meg engang av noen som ikke hadde reservert , de ble sure da jeg sa nei til p flytte meg

Back
Topp