Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleOlleBolle
NEI,av den enkle grunn at det siees at sengemidd å driiiiiit florerer fortere om man gjør det.
Det beste er faktisk å la dyna ligge i hulter til bulter,lar du dyna ligge dekt over hele sengen,så blir det et perfekt miljø for sengemidd å andre ulumskheter[:D]
ORIGINAL: Scalare
Nei, vi deler seng med 3 hunder så nei det har ikke noe poeng. Ikke si det er uhygiensk, for jeg har sovet med hunder i sengen siden jeg var 2 uker gammel selv, og jeg har aldri vært syk.
ORIGINAL: catriona
Jeg rer aldri opp [:-]
NEI,av den enkle grunn at det siees at sengemidd å driiiiiit florerer fortere om man gjør det.
Det beste er faktisk å la dyna ligge i hulter til bulter,lar du dyna ligge dekt over hele sengen,så blir det et perfekt miljø for sengemidd å andre ulumskheter[:D]