Rer dere opp sengen hver dag?

Bello

Elsker forumet
Jeg rer opp innimellom, men for det meste ikke. Skulle ønske jeg var flinkere der gitt[&:] Men snuppas seng er jeg borte å ordner i hver dag[:D]

ja

Jeg rer aldri opp [:-]

Ja, det gjør jeg. Verste jeg vet er uredd senger. Gutten sin sengeklær henger jeg over senga for luft hver morgen.

Jeg rer opp ja!! Legger dyna pent sammen i fotenden. Ikke teppe over for da koser midden seg [:-]

ORIGINAL: LilleOlleBolle

NEI,av den enkle grunn at det siees at sengemidd å driiiiiit florerer fortere om man gjør det.
Det beste er faktisk å la dyna ligge i hulter til bulter,lar du dyna ligge dekt over hele sengen,så blir det et perfekt miljø for sengemidd å andre ulumskheter[:D]

Da trives ikke sengemidden hos meg iallefall[8D]

Nei, vi deler seng med 3 hunder så nei det har ikke noe poeng. Ikke si det er uhygiensk, for jeg har sovet med hunder i sengen siden jeg var 2 uker gammel selv, og jeg har aldri vært syk.

ORIGINAL: Scalare

Nei, vi deler seng med 3 hunder så nei det har ikke noe poeng. Ikke si det er uhygiensk, for jeg har sovet med hunder i sengen siden jeg var 2 uker gammel selv, og jeg har aldri vært syk.

[:-]ER jo litt uhygienisk med mindre du bader bikkjene hver dag?[8D]Fysj,jeg hadde aldri klart sikkel og pels i senga.

Kan ikke skryte på meg det gitt [:)]

Nei, ikke så ofte, gridder liksom ikke, vhis ingen kommer på besøk og skal se det ser ikke jeg noe vits i det liksom. MEN, min mor sier det er veldig viktig og nå som jeg er på hytta med de blir hun skikkelig forbanna hvis jeg ikke gjør det. En gang grein jeg for at hun snakka så hart til meg, hormoner og sånn også følte jeg meg som en ordentlig dårlig datter som ikke reier opp senga...

ORIGINAL: catriona

Jeg rer aldri opp [:-]

hehe ikke jeg heller[:D] en skjelden gang. ingen skal inn dit alikavell

NEI,av den enkle grunn at det siees at sengemidd å driiiiiit florerer fortere om man gjør det.
Det beste er faktisk å la dyna ligge i hulter til bulter,lar du dyna ligge dekt over hele sengen,så blir det et perfekt miljø for sengemidd å andre ulumskheter[:D]

[:)]

[:)]

sannheten er at jeg ikke gidder[:-][:-]

Vi gjorde det en periode, men nå blir det bare en gang iblandt.

Back
Topp