Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste slipper tror jeg, men det er alltid unntak. Jeg fikk ihvertfall beskjed om å ikke bruke fullamming som prevensjon, hvis ikke vi ønsket en overraskelse til neste høstFår man i det hele tatt mens om man fullammer? Kan ingenting om det der![]()
Man kan få mensen igjen selv om man fullammer. Fikk den tilbake etter 4,5 måned sist gang.Samme her og på lørdag er det 5 uker siden fødsel... Var ei uke nesten der det ikke kom noe, og plutselig kom det litt igjenVirker ikke som det er mensen heller. Får man i det hele tatt mens om man fullammer? Kan ingenting om det der
![]()
Ja, er nok riktig det.Renselsen kan vel vare opp til 6 ukers tid!?
Hva er dette? Første gangen for meg.. Og null peiling.
Opp i åtte uker også.Renselsen kan vel vare opp til 6 ukers tid!?
Åh? Er ikke såret etter morkaken like stort uavhengig av KS eller vaginal fødsel?Ja, er nok riktig det.
Jeg har hatt KS og da er man gjerne ferdig litt tidligere. Trodde det var slutt etter to uker så er bare litt frustrert over at det bare skal fortsette med å blø akkurat nok til at jeg må bruke truseinnlegg [emoji14]
Hm. kan ikke huske å ha sett noe sånt noen gang, men høres jo litt ut skorpen?Okei, nasty shit coming up *warning*!
Er det noen av dere som har sett skorpa på morkaka komme ut? Jeg så noe som stakk ut etter sist dobesøk, og dro forsiktig i det da jeg trodde det kanskje var et sting som hadde løsnet eller noe. Men ut kom en ganske så lang "slintre" ganske rødlig/oransje! Er det skorpa mon tro? :S
Jo, men ifølge JM på barsel så tar de den jo ut kontrollert og får blødningen begrenset i større grad enn ved en vanlig fødsel. Ikke vet jeg, men jeg trengte kun sykehusbind i et lite døgn før jeg kunne bruke vanlig. Og det hadde jeg kun behov for i knappe to uker før jeg blødde så lite at jeg kunne bruke truseinnlegg. Etter de to vanlige fødslene har jeg blødd mye mer og i flere uker enn nå.Åh? Er ikke såret etter morkaken like stort uavhengig av KS eller vaginal fødsel?
Jeg småblør litt enda. Mest lyserødt slim nå. Tror stadig vekk at jeg snart er ferdig, men med en gang jeg tar på meg truseinnlegg så kommer det mer [emoji14] Utrolig irriterende. Jeg har fått soppinfeksjon pga de teite bindene.
Jeg har ikke sett noe til skorpe. Fikk en liten helt frisk blødning på dag 10, ellers hadde jeg veldig mye slim (usj) rundt de dagene.Okei, nasty shit coming up *warning*!
Er det noen av dere som har sett skorpa på morkaka komme ut? Jeg så noe som stakk ut etter sist dobesøk, og dro forsiktig i det da jeg trodde det kanskje var et sting som hadde løsnet eller noe. Men ut kom en ganske så lang "slintre" ganske rødlig/oransje! Er det skorpa mon tro? :S
Åja, det hørtes jo i grunn greit ut. Jeg aner ikke hvor mange sånne digre bleier jeg brukte på barsel [emoji14] Tenker med skrekk på det hun ene her inne skrev om at hun bare fikk ett sånt bind, og måtte ha med nettingtruse og resten selv [emoji14]Jo, men ifølge JM på barsel så tar de den jo ut kontrollert og får blødningen begrenset i større grad enn ved en vanlig fødsel. Ikke vet jeg, men jeg trengte kun sykehusbind i et lite døgn før jeg kunne bruke vanlig. Og det hadde jeg kun behov for i knappe to uker før jeg blødde så lite at jeg kunne bruke truseinnlegg. Etter de to vanlige fødslene har jeg blødd mye mer og i flere uker enn nå.