19+0
Da var enda en uke gått. Selv med litt plager denne uken, så føler jeg at uken bare har flydd avgårde, mye mulig pga 2 fridager midt i uken [emoji23] har slitt en del med svimmelhet, og to av dagene har jeg blitt så dårlig at jeg har måttet ligge meg ned på gulvet å bare puste.
På jobb går det litt opp og ned, denne uken har naturligvis vært mye tyngre pga plagene, har måttet sitte meg mye ned og det er jo ikke ett pluss akkurat. Må man så må man.
Fortsatt ikke kjent noe liv fra lille i magen, men når jeg vet at morkaken ligger foran, så blir jeg mer tålmodig og ikke så bekymret. Det kommer når det kommer tenker jeg. Har heller ikke hørt på hjertelyden hjemme på en stund, muligens jeg skal prøve i løpet av uken? Savner litt å høre lyden av det lille hjertet som slår inni der [emoji173]️
Ellers har jeg jo denne uken kjøpt inn stoff til babynest og tørket støv av symaskinen, satt meg ned og prøvde. Var lettere enn forventet, men litt kronglete å sy og ett punkt i oppskriften jeg satt lenge å tenkte på. Men det var ikke så gale faktisk og selv om den ikke er perfekt, så er det og min første lagde babynest og jeg må si meg fornøyd [emoji7] kommer nok til å prøve meg på mer fremover nå [emoji173]️
Termin: 3.oktober
På vei: 19+0
Igjen: snart halvveis nå
Kjønn: hun mente jente [emoji177]
Aktivitet: hadde morkaken foran, så blir vell noen uker til vil jeg tro
Navn: vi har ikke snakket om det, men jeg som mange andre kommende mødre har naturligvis tenkt masse
Vektøkning: 4kg foreløpig
Barnerom: ikke verken tenkt eller begynt på, blir nok liggende på våres rom en stund først
Strekkmerker: ingen
Plager: har den siste uken slitt med svimmelhet
Innkjøp: dyne, pute og et sett med dyne og putetrekk. Samt stoff til å lage babynest, som jeg også er ferdig med
Oppegående: ja, utenom den siste uken
Matkikk: alt av frukt egentlig
Kynnere: nei
Vann i kroppen: nei
Neste kontroll: foreløpig blir neste kontroll 13.06 hos jordmor
Mage 19+0
Babynesten, det er jo mitt ste forsøk, så må si meg fornøyd [emoji7]