Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke sånn med alle de pakkene da?Ja, jeg så detså ikke ut som det var rare greiene i pakka, men alle monner drar
![]()
Den fra vitus apotek synes jeg var ålreit. Fikk med flaske og! Men ellers..JaEr det ikke sånn med alle de pakkene da?hadde tenkt å droppe de denne gangen, men jammen har jeg bestilt de likevel
![]()
Får man fra vitus enda? Jeg finner den ingen stedDen fra vitus apotek synes jeg var ålreit. Fikk med flaske og! Men ellers..Jahar ikke testet den fra rimi for jeg får den ikke
![]()
Jo, jeg fikk en fra apotek1 og en fra vitus. Hmmm.. Hentet for lenge siden så husker ikke hvor jeg fant den. Apotekpakken? Heter den det?Får man fra vitus enda? Jeg finner den ingen stedmen på apotek en fikk jeg en mam-flaske og en avent-flaske
![]()
Ja da henta du sikkert før de slutta med det daJo, jeg fikk en fra apotek1 og en fra vitus. Hmmm.. Hentet for lenge siden så husker ikke hvor jeg fant den. Apotekpakken? Heter den det?
Så synd!Ja da henta du sikkert før de slutta med det daFor jeg finner den ikke lenger.
Nei litt rart egentlig. Hadde den sist da, men husker ikke hva det var i den. Syns det var jevnt over ganske dårlig såSå synd!skjønner ikke hvorfor de kuttet ut det..
Det er detNei litt rart egentlig. Hadde den sist da, men husker ikke hva det var i den. Syns det var jevnt over ganske dårlig såhehe. Men gratis er gratis
![]()
Jeg må vente til neste uke, for da skal jeg forbi en rema butikkDet er det! Kan hente remapakka på fredag.
Såpass! Har noe å glede deg til da kanskjeJeg må vente til neste uke, for da skal jeg forbi en rema butikknærmeste er en time unna
![]()
Hehe ja kanskjeSåpass! Har noe å glede deg til da kanskjeher er Rema 20-30 min unna. Med bil. 10 min med tog!