Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er uten lukt. Les på pakka. Vis vedlegget 156349
Svanemerket og anbefalt av naaf. Parfymeri.
Er ikke noe lukt på Rema 1000 sitt, og det er allergitestet og parfymefritt![]()
Kunne jo ikke vite at du ikke bor i Norge da du ikke skrev noe om detJaja, hadde jeg bodd i Norge hadde jeg brukt det om det er betydelig billigere.
Unnskyld, det høres sikkert grusomt ut, men jeg var skeptisk itl ukjent merke, også prisen er lav, alt i babypakke ble smittet av den pulveren i tillegg. Og så samtidig fikk jeg puver til lys klær, det er ikke såå veldig mange veldig lyse plagg jeg har altså, men kanskje kommer etterhvert?) ser at jentene er fornøyd, så bra! Jeg har fått dårlig samvittighetKan jeg spørre hvorfor i alle dager du gjorde det??Bare av ren nysgjerrighet at jeg spør, altså
![]()
Neinei, for all del, alle har da sine grunner!Unnskyld, det høres sikkert grusomt ut, men jeg var skeptisk itl ukjent merke, også prisen er lav, alt i babypakke ble smittet av den pulveren i tillegg. Og så samtidig fikk jeg puver til lys klær, det er ikke såå veldig mange veldig lyse plagg jeg har altså, men kanskje kommer etterhvert?) ser at jentene er fornøyd, så bra! Jeg har fått dårlig samvittighet![]()
Neinei, for all del, alle har da sine grunner!Var som sagt bare nysgjerrig jeg
Har ikke så mye lyse klær jeg heller, men har brukt det på sengeklær o.l., synes det funker fint
![]()
Brukte du nok? Hadde brukt for lite selv hvis jeg ikke hadde lest på pakken.Vi fikk den til hvitt tøy i babypakken. Ingen problemer i forhold til huden, men klærne blir ikke rene.
Det må jeg sjekke, har jeg ikke tenkt på engang.Brukte du nok? Hadde brukt for lite selv hvis jeg ikke hadde lest på pakken.
Hehe. Nei jeg fant plutselig ut at jeg skulle gjøre det for en gangs skyld. Mannen gjorde ikke det så han brukte for lite en gang. Heldigvis var det ikke så veldig møkkete klær den runden.Det må jeg sjekke, har jeg ikke tenkt på engang.![]()