Rema 1000 vaskepulver

Kan jeg spørre hvorfor i alle dager du gjorde det??:p Bare av ren nysgjerrighet at jeg spør, altså;)
Unnskyld, det høres sikkert grusomt ut, men jeg var skeptisk itl ukjent merke, også prisen er lav, alt i babypakke ble smittet av den pulveren i tillegg. Og så samtidig fikk jeg puver til lys klær, det er ikke såå veldig mange veldig lyse plagg jeg har altså, men kanskje kommer etterhvert?) ser at jentene er fornøyd, så bra! Jeg har fått dårlig samvittighet :)

Unnskyld, det høres sikkert grusomt ut, men jeg var skeptisk itl ukjent merke, også prisen er lav, alt i babypakke ble smittet av den pulveren i tillegg. Og så samtidig fikk jeg puver til lys klær, det er ikke såå veldig mange veldig lyse plagg jeg har altså, men kanskje kommer etterhvert?) ser at jentene er fornøyd, så bra! Jeg har fått dårlig samvittighet :)
Neinei, for all del, alle har da sine grunner!:-) Var som sagt bare nysgjerrig jeg;) Har ikke så mye lyse klær jeg heller, men har brukt det på sengeklær o.l., synes det funker fint:-)

Den lyse kan brukes på mørke klær. Hvis man leser testen så er den til hvitt den beste og vasker reneste uansett farge på klær. Den farget heller ikke de mørke klærne. Vi bruker den hvite på alt. De testet jo også om fargen på klærne ble borte og sjokkerende nok så var det de til hvitt som holdt fargen best på de svare klærne.

Det må jeg sjekke, har jeg ikke tenkt på engang. :p
Hehe. Nei jeg fant plutselig ut at jeg skulle gjøre det for en gangs skyld. Mannen gjorde ikke det så han brukte for lite en gang. Heldigvis var det ikke så veldig møkkete klær den runden.

Bruker bare flytende, siden vaskemaskinen kun tar det :)

Back
Topp