Relevante blad-tilbud

Maggie2015

Glad i forumet
Hei! Jeg tenkte kanksje abonnere på noen mamma-blader, men vet ikke helt hvem som finnes! Og når jeg først skal abonnere på slike blader så vil jeg jo gjerne bestille gjennom en slik pakke som denne annonsen her på Babyverden for foreldre og barn. Da får man ganske mange utgaver + en "gave" til god pris, så finner jeg jo ut om jeg liker bladet eller ikke :)

http://abo.foreldreogbarn.no/FBB140905/babyverden/

Noen som har tips på andre blader? Gjerne med et slikt tilbud :)

Jeg fant dette tilbudet og, men vet ikke om jeg orker å avbestille bok hver måned. Noen er sikkert relevante, men kan ikke helt tenke meg at alle er det? Noen som har prøvd?

Last edited:
Leser aldri blad, så tror jeg står over å abonere i allefal:)
Leser ikke så ofte jeg heller, men tror det kan være koselig i permisjonstiden :) Også er jo slike tilbud ofte veldig lønnsomme da, er jo bare å melde seg av rett etterpå :)

Har foreldre og barn og har avonnert i 4 år nå:) min kvalitetstid lesing:) bestillte det uten å få noen gave:( men veldig kjekt blad!:) elelrs fikk jeg også Bam som er for nyfødt og til de er 1-2 år:) med utvikling om barnet:)

Jeg har abonnert på Foreldre og Barn i mange år nå og er veldig fornøyd. Leser Mamma noen ganger hvis jeg kommer over det på venterom eller noe, men syns ikke det er like bra...

Bestilte meg foreldre og barn sist uke. Får med ei hoppeku i premie. Gleder meg veldig til å lese :) mye nyttige tips :) vanskelig å få tak i det i butikkene og mye billigere å bestille på nett :)

Ja, jeg bestilte foreldre og barn jeg og :) Bam må jeg sjekke ut!

Noen som er med i slike bokklubber forresten? noe å anbefale?

Jeg abonnere på Foreldre og barn, Mamma og Babydrøm. Har og kjøp bam, som er blader med utviklingen måned for måned. Mener en fått det hos Foreldre og barn.

Er det ikke Bam de deler ut gratis på helsestasjonene? Mener det pleide å stå noen esker i et hjørne der vi går. Da jeg var på første kontroll hos legen nå, fikk jeg med en bunke Bam-blader også.

Back
Topp