Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør den sikkert!! Vi satser på å gå eller beuke offentlig transport vi da, så tenker ei solid vogn som babyen trives i er viktig.. men ikkje heilt sikker på hva vi ender med.. føler det er litt for tidlig med sportstrille/reisetrille når de er så små..Jeg syns det er tungvint å ha med emmaljunga. Vil jo ta hele bagasjen i leiebilen
Jeg har en venninne som reiser utrolig mye med baby. Hun anbefaler denne på det varmeste: https://www.babyzen.com/en/yoyo-plus. Kan enkelt klappes sammen og går som håndbaggasje på flyet.
Ei venninne av meg sverger til den også. Og de reiser flere ganger i løpet av et år. Folk hun møter på ferien har vært skikkelig interessert i den og synes den ser veldig praktisk ut. Så hadde vi reist mye så hadde vi nok kjøpt en slik. Men vi reiser minimalt med fly![]()
Går det Ann å leie vogn til ferie? Reiser ikke mye på utlandsturer, så dumt å kjøpe ny vogn for kun en tur