Reisevogn

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg skal til Frankrike i sommer og driver å fundere på hvordan vogn jeg må få i. Har emaljunga fra før, og den blir for stor. Noen tips til en rimelig vogn men grei ferie vogn?

Kan ikke hjelpe deg, men er ute etter lignende råd. Vi skal til Kroatia i sommer, men jeg hadde tenkt å ta med den vogna vi kjøper for å bruke hjemme.

Vi skal til Spania i august og da tar vi med bagvogna.. er ute etter en lett og liten bagvogn, men har ikke begynt å kikke hva som finnes der ute. Har mest lyst på citycross med citybag, men da må vi leie prampack til flyreisen tror jeg.. ikke tenkt så langt enda egentlig..

Jeg syns det er tungvint å ha med emmaljunga. Vil jo ta hele bagasjen i leiebilen

Jeg syns det er tungvint å ha med emmaljunga. Vil jo ta hele bagasjen i leiebilen
Det gjør den sikkert!! Vi satser på å gå eller beuke offentlig transport vi da, så tenker ei solid vogn som babyen trives i er viktig.. men ikkje heilt sikker på hva vi ender med.. føler det er litt for tidlig med sportstrille/reisetrille når de er så små..

Vi tar med oss Babyjogger City Elite på tur, har hatt den med som sportsvogn to ganger! Men du har jo City mini gt som er et godt alternativ til en mindre vogn [emoji2]

Jeg har en venninne som reiser utrolig mye med baby. Hun anbefaler denne på det varmeste: https://www.babyzen.com/en/yoyo-plus. Kan enkelt klappes sammen og går som håndbaggasje på flyet :).

Ei venninne av meg sverger til den også. Og de reiser flere ganger i løpet av et år. Folk hun møter på ferien har vært skikkelig interessert i den og synes den ser veldig praktisk ut. Så hadde vi reist mye så hadde vi nok kjøpt en slik. Men vi reiser minimalt med fly ;)

Ei venninne av meg sverger til den også. Og de reiser flere ganger i løpet av et år. Folk hun møter på ferien har vært skikkelig interessert i den og synes den ser veldig praktisk ut. Så hadde vi reist mye så hadde vi nok kjøpt en slik. Men vi reiser minimalt med fly ;)

Vi skal til USA når babyen er fire måneder, men vi vurderer å leie. Eventuelt kjøpe brukt. Venninnen min sier den er praktisk på cafébesøk, etc. også, siden den er så liten.

Går det Ann å leie vogn til ferie? Reiser ikke mye på utlandsturer, så dumt å kjøpe ny vogn for kun en tur

Så smart å leie i stedet for kjøpe! [emoji2]

Sniker fra Desember.
Vi har en beemoo flexi travel fra jollyroom. Kjempefornøyd! Fødte i midten av november og har bare den vogna foreløpig. Skal til Thailand innen kort tid og ønsket en liten og lett bagvogn å ha med på tur. Og billig er den også.
Helt super i bil og på senter osv.
https://www.jollyroom.no/barnevogner

Anbefaler absolutt baby jogger city mini gt, da har du en vogn som er super lett å klappe sammen, god å trille og den er fin på kjøpesentere, kortere turer osv her hjemme også :)

Back
Topp