Reisevei til jobb

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvor lang reisevei har dere til jobb?

Dere som har lang vei, syns dere det er verdt det? Og hva jobber dere med? :)

Har 30 km, 25-55 min alt ettersom trafikken.
Vet ikke hva du mener med lang vei, men vi bodde nærmere før, ut fra hvor godt vi trives her, ja, det er verdt det

Rundt 15 min. Liker kommunen jeg jobber i, men ønsker ny jobb. Jobber i helsevesenet.

Ca 10 minutter. Hadde 3 kvarter på det lengste, og det var ikke verdt det. :p

Hadde tidligere i underkant av 40min. Fikk fast jobb nærmere (nå bruker jeg 10-15min) og elsker det!
Jeg var glad i jobben min tidligere, men nå er det fantastisk å ha så kort vei:happy:

20 min bil og gange (parkering langt unna, ca 10 min av hver). Helt fint.

Hadde 35 km, 35-40 min, ble vant til det, men glad jeg ikke hadde barn da. Lite trafikk, så slapp kø. Tidvis litt styr med føre på vinteren. Hater kø, er mer av det nå om vi drar til feil tid. Hadde ikke orka så lang veg med barn i barnehage osv.

Hadde 70-80 minutter før, det var verdt det :) Etter at baby kom vil jeg heller bruke den tiden hjemme, så nå er det ikke det.

Har 30 km, 25-55 min alt ettersom trafikken.
Vet ikke hva du mener med lang vei, men vi bodde nærmere før, ut fra hvor godt vi trives her, ja, det er verdt det

Nei, det kommer vel an på hva man syns selvegentlig ;)

Jeg har ikke fast jobba, men har de siste ukene jobbet litt som vikar på samme sted og har da ca 60 km å kjøre. Bruker 1-1,5 time hver vei alt ettersom hvordan trafikken er i tillegg til bompenger. Føler jeg bruker halve lønna på kjøring, men vikarbyråer klarer ikke å gi meg noe i nærheten, noe jeg syns er veldig rart.

Om jeg skulle tatt kollektivt ville jeg brukt 2-3 timer hver vei :p

Fem minutter å gå. Hadde gjerne tatt lengre reisevei for en jobb med bedre trivsel.

20 min. Synes det egentlig er helt perfekt for da rekker jeg å legge igjen ting «hjemme» på vei til jobb og jobben igjen på jobb på vei hjem.

Ca 45 min med bil hver vei. Avdelingsleder på hotell, mulighet for hjemmekontor og styrer hverdagen min selv. Trives kjempegodt med en jobb som gir meg hodebry og under normale omstendigheter lange vakter med mye morro ❤️ Absolutt verdt det :D

Har 15 min å gå nå når jeg ikke kan sykle. Med sykkel 8-10 min til jobb og 4 min hjem (bare nedover hjem igjen)

Veldig deilig å ikke ha så lang vei. Lengste var vel 15 min i bil etter at ungene ble født.

Det lengste jeg har hatt var 1 time og 20 min en vei. Men det var før ungene ble født. Hadde ikke gjort det nå.

Har nå 15 minutter, men har tidligere pendlet i 12 år. Var 60 minutter pendlevei. Jeg trives med pendling, elsker den alenetiden i bil, buss eller tog. Vel verdt det, jeg jobber nå nærmere pga endringer i yrket mitt :)

Har ca 40 minutt kjøring hver vei.. Det tar dessverre for mye tid, så skal ikke de bort i fra ett jobb bytte...

10 minutter ☺️ Helt innafor. Blir kanskje bytte av jobb/plass. Da blir det 3 minutter å kjøre :)

Back
Topp