Reisevei til jobb

4 minutter med bil.

Før var det 1 time. IKKE verdt det, uansett hvor glad jeg var i jobben min. Mistet så mye fritid og muligheter til å gjøre ting og tang.

Jeg bruker 25 minutter på å gå/7 min på å kjøre :)

Tidligere brukte jeg 45-60 minutter med kollektivt for å komme til jobb :) Synes det var verdt det :)

20 min uten kø og 30 med kø men drømmer om kortere vei men da må jeg finne ny jobb

Har nå 15 minutter, men har tidligere pendlet i 12 år. Var 60 minutter pendlevei. Jeg trives med pendling, elsker den alenetiden i bil, buss eller tog. Vel verdt det, jeg jobber nå nærmere pga endringer i yrket mitt :)
Kan jeg spørre hvordan lønnen var da du pendlet?
Syns det er slitsomt selv, så kunne ikke gjort dette fast. Får lite tid med barna og. De legger seg tidlig, så får ca 1 time med dem før de går på badet. Og da spiser vi middag og ser barnetv :p

Min mann pendlet forøvrig 1 t hver vei i mange år, han hatet det, 3000 gikk til bare drivstoff i mnd

Min mann pendlet forøvrig 1 t hver vei i mange år, han hatet det, 3000 gikk til bare drivstoff i mnd
Er noe med det. Det koster så mye å kjøre frem og tilbake. Også er det bompenger i tillegg. Går ca 100,- om dagen i bompenger der jeg har jobbet nå. Har prøvd å kontakte andre steder, men ikke fått svar. Får prøve igjen over nyttår.

Skjønner ikke hvorfor de ikke har noe nærheten år alle andre klager over at de ikke har vikarer :p
Barnehage foreløpig, så ikke akkurat sånn kjempelønn heller

Er noe med det. Det koster så mye å kjøre frem og tilbake. Også er det bompenger i tillegg. Går ca 100,- om dagen i bompenger der jeg har jobbet nå. Har prøvd å kontakte andre steder, men ikke fått svar. Får prøve igjen over nyttår.

Skjønner ikke hvorfor de ikke har noe nærheten år alle andre klager over at de ikke har vikarer :p
Barnehage foreløpig, så ikke akkurat sånn kjempelønn heller
Er vel dårlig med budsjett til vikarer rundtomkring nå dessverre

Er vel dårlig med budsjett til vikarer rundtomkring nå dessverre
Det kanjo være. Men vikarbyråer har gått tom for vikarer så bhg ikke får de vikarene de spør etter, så når jeg vet at flere barnehager trenger, er det litt kjedelig.
Så de trenger i nabokommunen, så tenkte jeg skulle sende inn en søknad der.

Syns det er slitsomt selv, så kunne ikke gjort dette fast. Får lite tid med barna og. De legger seg tidlig, så får ca 1 time med dem før de går på badet. Og da spiser vi middag og ser barnetv :p
Jeg tjente 700 tusen da, så hadde god lønn og jobbet ikke normaltid. Det er nok litt annerledes å jobbe normaltid, dra i rush og bruke ekstra tid på det.
Håper du finner deg noe nærmere :)

7 minutt med bil. Veldig luksus da jeg leverer ungene på samme plassen jeg jobber.

jeg tror det er slitsomt å pendle om man jobber typ 8-16 hver dag. Jeg kan gjerne jobbe dobbel vakt, sove på jobb og så dra hjem tidlig dagen etter. Eller bare ta fri eller hjemmekontor en dag eller tre :) i min jobb er det ikke noe stress å pendle, siden jeg stort sett setter opp vaktlister etter mitt eget privatliv også, ikke bare etter når vi har lite eller mye å gjøre :p

Det kanjo være. Men vikarbyråer har gått tom for vikarer så bhg ikke får de vikarene de spør etter, så når jeg vet at flere barnehager trenger, er det litt kjedelig.
Så de trenger i nabokommunen, så tenkte jeg skulle sende inn en søknad der.
Ah skjønner

Jeg tjente 700 tusen da, så hadde god lønn og jobbet ikke normaltid. Det er nok litt annerledes å jobbe normaltid, dra i rush og bruke ekstra tid på det.
Håper du finner deg noe nærmere :)
Hjelper litt det og om lønn er bra. Hadde jeg jobbet fullt der hadde jeg vel ligget på ca halvparten. Kan jo bestemme litt selv hvor mye og hvor jeg skal jobbe siden jeg er vikar, men eneste jeg har fått tilbud om er i Oslo kommune, og noe inntekt må jeg ha.

Greit at min andre jobb bare er ned en trapp, men får ikke så mye lønn derfra foreløpig.

Hjelper litt det og om lønn er bra. Hadde jeg jobbet fullt der hadde jeg vel ligget på ca halvparten. Kan jo bestemme litt selv hvor mye og hvor jeg skal jobbe siden jeg er vikar, men eneste jeg har fått tilbud om er i Oslo kommune, og noe inntekt må jeg ha.

Greit at min andre jobb bare er ned en trapp, men får ikke så mye lønn derfra foreløpig.
De burde få til noe i område du bor i synes jeg. Jeg håper du får deg noe nærmere eller at bedriften skyter fart snart :)

De burde få til noe i område du bor i synes jeg. Jeg håper du får deg noe nærmere eller at bedriften skyter fart snart :)

Får søke i nabokommunen og. Der trenger de visst vikarer til de kommunale bhg og har felles vikarpool :)
Burde jo ikke være umulig å få noe.

Går riktig vei med bedriften ihvertfall, og har en del gjøre. Så forhåpentligvis fortsetter det den veien :D

Misunner dere alle ;)
Hadde lønn vært bedre så hadde det kanskje vært verdt det, men jeg tjener ihvertfall mer på dette enn min forrige jobb, selv om det var halve reisevei en. Og jeg slipper å jobbe helger og netter. Så sånn sett så er det jo verdt det :D

Vil tro lønn er noe lavere i området her, men ville jo da hat vesentlig lavere reiseutgifter og bedre tid med barna på kvelden

Back
Topp