Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvordan lønnen var da du pendlet?Har nå 15 minutter, men har tidligere pendlet i 12 år. Var 60 minutter pendlevei. Jeg trives med pendling, elsker den alenetiden i bil, buss eller tog. Vel verdt det, jeg jobber nå nærmere pga endringer i yrket mitt![]()
Er noe med det. Det koster så mye å kjøre frem og tilbake. Også er det bompenger i tillegg. Går ca 100,- om dagen i bompenger der jeg har jobbet nå. Har prøvd å kontakte andre steder, men ikke fått svar. Får prøve igjen over nyttår.Min mann pendlet forøvrig 1 t hver vei i mange år, han hatet det, 3000 gikk til bare drivstoff i mnd
Er vel dårlig med budsjett til vikarer rundtomkring nå dessverreEr noe med det. Det koster så mye å kjøre frem og tilbake. Også er det bompenger i tillegg. Går ca 100,- om dagen i bompenger der jeg har jobbet nå. Har prøvd å kontakte andre steder, men ikke fått svar. Får prøve igjen over nyttår.
Skjønner ikke hvorfor de ikke har noe nærheten år alle andre klager over at de ikke har vikarer
Barnehage foreløpig, så ikke akkurat sånn kjempelønn heller
Det kanjo være. Men vikarbyråer har gått tom for vikarer så bhg ikke får de vikarene de spør etter, så når jeg vet at flere barnehager trenger, er det litt kjedelig.Er vel dårlig med budsjett til vikarer rundtomkring nå dessverre
Jeg tjente 700 tusen da, så hadde god lønn og jobbet ikke normaltid. Det er nok litt annerledes å jobbe normaltid, dra i rush og bruke ekstra tid på det.Kan jeg spørre hvordan lønnen var da du pendlet?
Syns det er slitsomt selv, så kunne ikke gjort dette fast. Får lite tid med barna og. De legger seg tidlig, så får ca 1 time med dem før de går på badet. Og da spiser vi middag og ser barnetv![]()
Kan jeg spørre hvordan lønnen var da du pendlet?
Syns det er slitsomt selv, så kunne ikke gjort dette fast. Får lite tid med barna og. De legger seg tidlig, så får ca 1 time med dem før de går på badet. Og da spiser vi middag og ser barnetv![]()
Ah skjønnerDet kanjo være. Men vikarbyråer har gått tom for vikarer så bhg ikke får de vikarene de spør etter, så når jeg vet at flere barnehager trenger, er det litt kjedelig.
Så de trenger i nabokommunen, så tenkte jeg skulle sende inn en søknad der.
Hjelper litt det og om lønn er bra. Hadde jeg jobbet fullt der hadde jeg vel ligget på ca halvparten. Kan jo bestemme litt selv hvor mye og hvor jeg skal jobbe siden jeg er vikar, men eneste jeg har fått tilbud om er i Oslo kommune, og noe inntekt må jeg ha.Jeg tjente 700 tusen da, så hadde god lønn og jobbet ikke normaltid. Det er nok litt annerledes å jobbe normaltid, dra i rush og bruke ekstra tid på det.
Håper du finner deg noe nærmere![]()
De burde få til noe i område du bor i synes jeg. Jeg håper du får deg noe nærmere eller at bedriften skyter fart snartHjelper litt det og om lønn er bra. Hadde jeg jobbet fullt der hadde jeg vel ligget på ca halvparten. Kan jo bestemme litt selv hvor mye og hvor jeg skal jobbe siden jeg er vikar, men eneste jeg har fått tilbud om er i Oslo kommune, og noe inntekt må jeg ha.
Greit at min andre jobb bare er ned en trapp, men får ikke så mye lønn derfra foreløpig.
De burde få til noe i område du bor i synes jeg. Jeg håper du får deg noe nærmere eller at bedriften skyter fart snart![]()