Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då har me fått kjøpt naboen sinhttp://cdn3.jollyroom.com/storage/m...8A1F6338956925B57C39FFB6F02028FC7/183864.jpeg
Denne, hvis lenken virker.
Min lå godt I vogna si han når vi brukte den på nattetid. Hadde saueskinn oppi den og han sov bedre der enn I senga si, hehe.Vi vurderer også å bruke vognen som seng på ferie. Men så lurer jeg litt på om det er bra/behagelig å ligge i den hele natta. Vogner er vel mest beregnet på trilleturer og kortere lurer.
Er godt når man slipper å legge ut så mye penger på ting. Her låner vi søsteren min sin reiseseng til ettåringen. Men liker den ikke. Vi må ha en dyne oppi som han kan ligge på for at det ikke skal bli for hardt og han klarer å klatre ut av den.Får i gave heldigvis. Skal ikke bruke den så veldig ofte så det gjør ikke noe om den er "billig".
Ja, vi har også saueskinn derMin lå godt I vogna si han når vi brukte den på nattetid. Hadde saueskinn oppi den og han sov bedre der enn I senga si, hehe.
Min skal helst vugges I søvn leeeenge før vi får lagt han ned. Og som regel så må jeg vugge litt på vogna etter at jeg har lagt han ned.Ja, vi har også saueskinn derMen hun pleier aldri å sove lenge i vognen sin (sover gjerne mens vi triller, men når vi stopper og står i ro våkner hun som oftest etter få minutter), så vet ikke om hun liker så godt å ligge der..
Jeg spurte helsesøster om det var greit å bruke vogna som seng på ferie, eller om det ble for dårlig madrass. Hun sa at det gikk helt greit og at vogna kunne være en trygg og kjent seng på ukjente steder. Vi er på ferie og har nå brukt vogna som seng i 4 netter på rad, funker fintMin lå godt I vogna si han når vi brukte den på nattetid. Hadde saueskinn oppi den og han sov bedre der enn I senga si, hehe.