Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd masse? Jeg hadde min i vår seng til ca 3 måneder. Til tider litt skriking når han blir lagt ned. Men tar han opp og ned litt så til slutt sovner minI og med mini ikke vil sove i egen seng så dropper jeg å kjøpe ennå hvertfall![]()
Her har ho sove i eiga seng sia fødsel, og eiget rom sia ho passerte 1 mndI og med mini ikke vil sove i egen seng så dropper jeg å kjøpe ennå hvertfall![]()
Wow! Her ligger hun fortsatt i rede i vår seng. Tror nok kanskje hun hadde kunnet ligge i egen seng, men siden hun ligger så urolig gidder jeg ikke stå opp flere ganger hver natt for å se til henne. Da er det så lett å ha henne rett ved siden av. Men innser jo at det er på tide å flytte henne snartHer har ho sove i eiga seng sia fødsel, og eiget rom sia ho passerte 1 mndgodt å ha senga for seg sjøl å
![]()
Hun våkner når vi legger henne ned, og sovne gjør hun kun på puppenPrøvd masse? Jeg hadde min i vår seng til ca 3 måneder. Til tider litt skriking når han blir lagt ned. Men tar han opp og ned litt så til slutt sovner min
Flink hun er!Her har ho sove i eiga seng sia fødsel, og eiget rom sia ho passerte 1 mndgodt å ha senga for seg sjøl å
![]()
Det gjorde min også. Trodde aldri det skulle gå. Så ble gi mat, legge med, opp igjen, mer mat. Ettethvert er han så trøtt at han sovnerHun våkner når vi legger henne ned, og sovne gjør hun kun på puppen![]()
Hehe. Mannen sov på barnerommet når ho sov med meg så han ble glad for at eg ville prøve å ha ho på eiget rom så han kunne flytte inn i dobbelsengen igjenFlink hun er!
Har 180 seng for oss selv jeg og henne da. Så trangt er det ikke![]()
Slik holdt eg på i starten og, så det var godt når det endelig løsnaDet gjorde min også. Trodde aldri det skulle gå. Så ble gi mat, legge med, opp igjen, mer mat. Ettethvert er han så trøtt at han sovnerså går jo å prøve. Regne med litt tid bare
![]()
JaSlik holdt eg på i starten og, så det var godt når det endelig løsna![]()
Er det ordentlig madrass i denne?http://jysk.no/interior/babyutstyr/...search_category=auto_suggestion&query=reisese
Vi har denne men ikke prøvd den enda. Den var bare så skjønn![]()
Madrass må man kjøpe utenomEr det ordentlig madrass i denne?
Vi tar ho opp i senga vår når klokka er over ni, då er det tid for kos og hygge før vi står oppJamin er enda litt son at han klager litt men er hærlig å slippe å ligge trangt i sengen
jeg tar min opp i sengen om morgningen eller etter 2 amminger
men etterhvert kan eg nok slutte med det det og
![]()
Flink hun er!
Har 180 seng for oss selv jeg og henne da. Så trangt er det ikke![]()
Det som er så dumt, blir mye å drasse med seg.. Den vi har er det madrass i, men den er så tynn at jeg hvertfall ikke vil bruke den. Så her blir det å bruke vogna som seng når vi er på ferie.Madrass må man kjøpe utenom
Vi vurderer også å bruke vognen som seng på ferie. Men så lurer jeg litt på om det er bra/behagelig å ligge i den hele natta. Vogner er vel mest beregnet på trilleturer og kortere lurer.Det som er så dumt, blir mye å drasse med seg.. Den vi har er det madrass i, men den er så tynn at jeg hvertfall ikke vil bruke den. Så her blir det å bruke vogna som seng når vi er på ferie.
Ja, min er i minste laget nett no og ...Vi vurderer også å bruke vognen som seng på ferie. Men så lurer jeg litt på om det er bra/behagelig å ligge i den hele natta. Vogner er vel mest beregnet på trilleturer og kortere lurer.
Vi har en del å gå på når det gjelder størrelse fortsatt, men er mer i tvil om madrassen i vognen er god nok for en hel natts søvn.Ja, min er i minste laget nett no og ...