Reiseseng

Liaff

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Er det nokon som har anbefalinger til reiseseng? Trenger ein no i sommer :)

I og med mini ikke vil sove i egen seng så dropper jeg å kjøpe ennå hvertfall :p
Prøvd masse? Jeg hadde min i vår seng til ca 3 måneder. Til tider litt skriking når han blir lagt ned. Men tar han opp og ned litt så til slutt sovner min

Her har ho sove i eiga seng sia fødsel, og eiget rom sia ho passerte 1 mnd :) godt å ha senga for seg sjøl å ;)
Wow! Her ligger hun fortsatt i rede i vår seng. Tror nok kanskje hun hadde kunnet ligge i egen seng, men siden hun ligger så urolig gidder jeg ikke stå opp flere ganger hver natt for å se til henne. Da er det så lett å ha henne rett ved siden av. Men innser jo at det er på tide å flytte henne snart:-)

Hun våkner når vi legger henne ned, og sovne gjør hun kun på puppen :(
Det gjorde min også. Trodde aldri det skulle gå. Så ble gi mat, legge med, opp igjen, mer mat. Ettethvert er han så trøtt at han sovner :) så går jo å prøve. Regne med litt tid bare :)

Det gjorde min også. Trodde aldri det skulle gå. Så ble gi mat, legge med, opp igjen, mer mat. Ettethvert er han så trøtt at han sovner :) så går jo å prøve. Regne med litt tid bare :)
Slik holdt eg på i starten og, så det var godt når det endelig løsna :)

Slik holdt eg på i starten og, så det var godt når det endelig løsna :)
Ja :) min er enda litt son at han klager litt men er hærlig å slippe å ligge trangt i sengen :) jeg tar min opp i sengen om morgningen eller etter 2 amminger :P men etterhvert kan eg nok slutte med det det og :)

Ja :) min er enda litt son at han klager litt men er hærlig å slippe å ligge trangt i sengen :) jeg tar min opp i sengen om morgningen eller etter 2 amminger :P men etterhvert kan eg nok slutte med det det og :)
Vi tar ho opp i senga vår når klokka er over ni, då er det tid for kos og hygge før vi står opp :D

Madrass må man kjøpe utenom
Det som er så dumt, blir mye å drasse med seg.. Den vi har er det madrass i, men den er så tynn at jeg hvertfall ikke vil bruke den. Så her blir det å bruke vogna som seng når vi er på ferie.

Det som er så dumt, blir mye å drasse med seg.. Den vi har er det madrass i, men den er så tynn at jeg hvertfall ikke vil bruke den. Så her blir det å bruke vogna som seng når vi er på ferie.
Vi vurderer også å bruke vognen som seng på ferie. Men så lurer jeg litt på om det er bra/behagelig å ligge i den hele natta. Vogner er vel mest beregnet på trilleturer og kortere lurer.

Vi vurderer også å bruke vognen som seng på ferie. Men så lurer jeg litt på om det er bra/behagelig å ligge i den hele natta. Vogner er vel mest beregnet på trilleturer og kortere lurer.
Ja, min er i minste laget nett no og ...

Back
Topp