Reiseplanar for hausten?

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Vi blir nok å dra en langhelg til Trondheim, så vi får handlet litt på Ikea :D og får dratt på 3d ultralyd. Siden vi ikke har det i nærheten av her vi bor. (vi bor langt nord) Å siden vi liker å kjøre bil og skal kjøpe ny bil neste uke blir dette topp! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi håper å få til en natt uten barna i løpet av høsten. Helst før jeg blir for stor og evt får blodtrykksstigning igjen. Men det ser litt mørkt ut for den planen. Håper inderlig det blir noe av, for vi har ikke hatt en eneste natt for oss selv siden før vi fikk første. Blir nok ikke reise så langt, enten ett hotell eller hytta.
Håper dykk får ordne dykk ein liten tur:)

Vi blir nok å dra en langhelg til Trondheim, så vi får handlet litt på Ikea :D og får dratt på 3d ultralyd. Siden vi ikke har det i nærheten av her vi bor. (vi bor langt nord) Å siden vi liker å kjøre bil og skal kjøpe ny bil neste uke blir dette topp! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
:)

Vi har fått et hotellopphold i Norden gratis, så det blir en tur til København på oss i september/oktober :)

Jeg og lillemor Skal snart på "ferie" til Sandnes, hos mamma.

Blir en tur til i slutten av november og seff til jul :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har fått et hotellopphold i Norden gratis, så det blir en tur til København på oss i september/oktober :)
Jeg har en companionticket fra Sas, dvs vi kan bestille en tur 1billett og få to:) ene reiser gratis. Gjelder ca hele verden. Nå må jeg bare prøve å få tid! :o

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg har en companionticket fra Sas, dvs vi kan bestille en tur 1billett og få to:) ene reiser gratis. Gjelder ca hele verden. Nå må jeg bare prøve å få tid! :eek:

♡Overgangen feb/mars♡
:) satser på du kan finne ei helg/veke det passet i løpet av hausten:)

I høst(desember måned) blir d en tur til Molde og Tønsberg...Må til Molde å besøke mine svigerforeldre og Tønsberg fpr å besøke mine foreldre...Hadde håpet på en lang hælg t utøandet en eller annen plass, mem d ser dårlig ut for d

I høst(desember måned) blir d en tur til Molde og Tønsberg...Må til Molde å besøke mine svigerforeldre og Tønsberg fpr å besøke mine foreldre...Hadde håpet på en lang hælg t utøandet en eller annen plass, mem d ser dårlig ut for d
:) koselig å besøke familien

Ingen planer :p meen skal feire gutten sin 3års dag og på ultralyd :D

Back
Topp