Reise

Vi reiser til Gran Canaria hver påske, men neste år er påsken så sent at vi ikke tørr å reise så tett opp til fødsel. Noe særlig tidligere enn mars er man ikke garantert pent vær, så vi holder oss hjemme fra sydlige strøk neste år.
 
Oi, det kom jeg ikke på en gang! Var der i fjor høst, og det var så enkelt å komme seg rundt overalt, at det var mest for det praktiske aspektet! Det i tillegg til at både MIA og NYC er kort flytur og går direkte fra Oslo.

Jeg ser virkelig ikke for meg NYC høygravid, tar gjerne imot andre forslag i USA, helst på østkysten siden det er kortest.

Ville anbefalt Boston ❤️❤️ Yldnings byen min i USA hvertfall :D
Vi reiser nok til USA etter fødselen. Har en del familie der borte som jeg ønsker skal møte den lille, og da tar jeg shoppingen da :) Da blir det Boston ❤️
 
Har tenkt litt på tenerife men vet ikke helt hvordan tempen er der? Kunne tenke meg å reise på nyåret :)
Har aldri vært der så usikker på temp..men ser nå det ligger på 20-25 grader:)
Helt perfekt siden vi skal ha med ei på nesten to år også:)
 
Noen som skal ut å reise før familieforøkelesen i juni?
Sambo har et sterkt ønske om å reise til varmere strøk før lille melder sin ankomst, men jeg finner ingen greie og varme plasser å reise til på våren. Ønsker ikke å reise så alt for langt..
Noen tips? :)

Jeg prøver å si at å reise med en 2-3mnd gammel baby ikke er noe pes, men han er ikke enig siden vi har en 3åring også da :)
Vi reiste til rhodos med baby på 2-3 måneder og storebroren som da var akkurat fyllt 2.. Var borte i 2 uker og hadde en fantastisk fin ferie :) var også på Tenerife da vi hadde fått nr 3. Hadde da med baby på 8 mnd, mellomstemann på 2,5 og størstemann på 4,5 år. Null problem det også :)
 
Oi, det kom jeg ikke på en gang! Var der i fjor høst, og det var så enkelt å komme seg rundt overalt, at det var mest for det praktiske aspektet! Det i tillegg til at både MIA og NYC er kort flytur og går direkte fra Oslo.

Jeg ser virkelig ikke for meg NYC høygravid, tar gjerne imot andre forslag i USA, helst på østkysten siden det er kortest.
Sniker fra mai, men kan anbefale LV og LA. Ikke østkysten men ;)
 
Ville anbefalt Boston ❤️❤️ Yldnings byen min i USA hvertfall :D
Vi reiser nok til USA etter fødselen. Har en del familie der borte som jeg ønsker skal møte den lille, og da tar jeg shoppingen da :) Da blir det Boston ❤️
Anbefaler også Boston, har bodd der ett år og en utrolig herlig by, alt fra strandliv til byliv til mye historie, herlige parker, musicals etc og GOD mat:) kan også ta en utflukt til cape cod som er veldig flott, eller nordover mot Maine. Uendelige muligheter!!
 
Polen? Jeg har tenkt å ta en helgetur til Polen, shoppe litt og sånn. Jeg har jo selv bodd i Polen i 2 år, så vet hva jeg skal se etter og hvor :) Digg å kunne komme seg litt bort før man får en liten en.
 
Haha som jeg kjenner meg igjen her!! Vi hadde jo varmeste sommer på flere år her sist jeg var gravid og det var ikke noe særlig :p men tenkte det var noe helt annet i syden da man kan gå i bikini :) går ikke akuratt i bikini på jobb selv om været sa så :p
Var rimelig varmt her hjemme i Norge også det året (2014), husker jeg lå rett ut på sofaen fordi jeg ikke orket å røre meg. :p Så sånn sett var det ingen stor forskjell, var varmt uansett, hehe. Jeg var så jævlig sur da vi var på tur, orket knapt å gå ut av leiligheten og satt under aircondition mesteparten av tiden. Å kjøle seg ned i bassenget funket heller ikke, for da fikk jeg maaasse kynnere og det ble derfor smått ubehagelig å være i vannet. :p Ikke kunne jeg spise det jeg ville av mat, ikke kunne jeg kose meg med verdens beste is, ikke orket jeg å bade, ikke orket jeg å gå fordi bena var fulle av vann og kjempevonde. Var bare dritt, haha! Ler av det nå i ettertid, men husker det litt for godt til at jeg vil utsette meg for det igjen! ;) Holder med mai og juni her i Norge, for å si det sånn!
 
Til dere som har barn fra før: når var dere i best form under sist graviditet? Har hørt andre trimester. Men noen som husker uker de følte seg på topp?
 
Til dere som har barn fra før: når var dere i best form under sist graviditet? Har hørt andre trimester. Men noen som husker uker de følte seg på topp?
2. Trimester ja. Vil si jeg følte meg aller best mellom uke 16 og 24 :) Før 16 var jeg fortsatt litt trøtt og oppblåst, etter 24 begynte halsbrann og ødemer.
 
Vi har ikke tenkt på noen langturer, men blir nok en biltur til Trondheim hvertfall i januar håper jeg, så skal jeg offentliggjøre graviditeten min til alle jeg har jobbet med der :D
 
2. Trimester ja. Vil si jeg følte meg aller best mellom uke 16 og 24 :) Før 16 var jeg fortsatt litt trøtt og oppblåst, etter 24 begynte halsbrann og ødemer.

Takk for svar :) Da er det januar, februar, starten av mars som er tidspunktet å reise for oss ser det ut som. Er de ukene der jeg har lest om tidligere også. Vet jo aldri hvordan man føler seg da, så er jo litt risky.
 
Takk for svar :) Da er det januar, februar, starten av mars som er tidspunktet å reise for oss ser det ut som. Er de ukene der jeg har lest om tidligere også. Vet jo aldri hvordan man føler seg da, så er jo litt risky.
Jeg følte meg som meg selv, og "glemte" til tider at jeg var gravid :) Får håpe du opplever det likt.
 
Jeg har veldig lyst å dra på en tur med bare meg og samboeren. Sist vi var på tur bare oss to var sommeren 2013.
Og nå blir det en stund til igjen.
Men jeg vet ikke om vi har råd:(
 
Back
Topp