Reise

Onskebarn

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Oktobergull 2022
Noen som skal ut å reise før familieforøkelesen i juni?
Sambo har et sterkt ønske om å reise til varmere strøk før lille melder sin ankomst, men jeg finner ingen greie og varme plasser å reise til på våren. Ønsker ikke å reise så alt for langt..
Noen tips? :)

Jeg prøver å si at å reise med en 2-3mnd gammel baby ikke er noe pes, men han er ikke enig siden vi har en 3åring også da :)
 
Vi skal en tur til New York i slutten av februar :) Med første barn dro vi også på ferie før fødsel, det var deilig.
 
Leste at Dubai er fint for gravide.
 
Vi har tenkt å dra bort en helg, bare vi to. Planen er å slå det sammen med innkjøp av babyting, så får vi en kjærestehelg på hotell i samme slengen. Det blir ikke langt da, det blir ferie i eget land til våren :p
 
Vi har begge et sterkt ønske om å reise til syden siden vi ikke har vært på sydenreise på 3 år :) og jeg er nødt til å ha garanternt varme :p
Vi tenker en danmarks ferie til sommeren, så det blir nok med lille også :)
 
Vi tenkte litt på Dubai:) er jo så mange av de varmere områdene som har zikavirus,så det setter jo begrensinger for en del områder.
Ellers blir det en del helgeturer til storbyer. Skal reise så mye vi bare kan før babyen kommer :)
 
Vi reiser en uke til Tenerife i desember, blir ikke noe etter det tror jeg:)
Ellers kanskje en tur til neste høst:)
 
Jeg tenkte også at vi skulle fått til en shoppingtur for alt babyutstyret jeg har lyst på! :p

Enten blir det Florida, fordi der er det så sinnsykt mange outlets, og veldig billig i forhold til Norge. Eller så blir det bare en kort tur over dammen til Aberdeen :p Kommer veldig an på formen om jeg orker å reise langt eller ikke. Var inne på tanken om NYC og, men der er det ikke så greit å ha bil, så man må gå med alt man har handlet hele tiden. I tillegg går man fort 25-35 000 skritt pr dag i NYC, har ihvertfall vært slik når jeg har vært der tidligere, og det tviler jeg på at jeg har særlig lyst til.. :p
 
Noen som skal ut å reise før familieforøkelesen i juni?
Sambo har et sterkt ønske om å reise til varmere strøk før lille melder sin ankomst, men jeg finner ingen greie og varme plasser å reise til på våren. Ønsker ikke å reise så alt for langt..
Noen tips? :)

Jeg prøver å si at å reise med en 2-3mnd gammel baby ikke er noe pes, men han er ikke enig siden vi har en 3åring også da :)

Rhodos :) Vi var der i sommer, kort fly tid og det var veldig flott der. Vi reiste uten barn, men reiser gjerne tilbake dit med barn! Anbefales på det sterkeste! Vi reiste med charter (ving)
 
Har litt lyst til å dra til Gran Canaria igjen, men vi må se hva vi prioriterer:)
 
Jeg tenkte også at vi skulle fått til en shoppingtur for alt babyutstyret jeg har lyst på! :p

Enten blir det Florida, fordi der er det så sinnsykt mange outlets, og veldig billig i forhold til Norge. Eller så blir det bare en kort tur over dammen til Aberdeen :p Kommer veldig an på formen om jeg orker å reise langt eller ikke. Var inne på tanken om NYC og, men der er det ikke så greit å ha bil, så man må gå med alt man har handlet hele tiden. I tillegg går man fort 25-35 000 skritt pr dag i NYC, har ihvertfall vært slik når jeg har vært der tidligere, og det tviler jeg på at jeg har særlig lyst til.. :p
Florida har zikatilfeller syns jeg å ha lest.. :(
 
Aldri i verden om jeg reiser til varmere strøk igjen når jeg er gravid. Sist var det ren tortur, og da var jeg bare 25 uker på vei. :p Men det var i juli, da. Var vel godt over 30 grader på det varmeste, og jeg trodde jeg skulle dø. :p Ingen planer om ferie her, tar det etter fødselen. Blir Danmarkstur og Kristiansand. :)
 
Jeg tenkte også at vi skulle fått til en shoppingtur for alt babyutstyret jeg har lyst på! :p

Enten blir det Florida, fordi der er det så sinnsykt mange outlets, og veldig billig i forhold til Norge. Eller så blir det bare en kort tur over dammen til Aberdeen :p Kommer veldig an på formen om jeg orker å reise langt eller ikke. Var inne på tanken om NYC og, men der er det ikke så greit å ha bil, så man må gå med alt man har handlet hele tiden. I tillegg går man fort 25-35 000 skritt pr dag i NYC, har ihvertfall vært slik når jeg har vært der tidligere, og det tviler jeg på at jeg har særlig lyst til.. :p
Gøy med skritteller når man er i NY :D
 
Aldri i verden om jeg reiser til varmere strøk igjen når jeg er gravid. Sist var det ren tortur, og da var jeg bare 25 uker på vei. :p Men det var i juli, da. Var vel godt over 30 grader på det varmeste, og jeg trodde jeg skulle dø. :p Ingen planer om ferie her, tar det etter fødselen. Blir Danmarkstur og Kristiansand. :)
Haha som jeg kjenner meg igjen her!! Vi hadde jo varmeste sommer på flere år her sist jeg var gravid og det var ikke noe særlig :p men tenkte det var noe helt annet i syden da man kan gå i bikini :) går ikke akuratt i bikini på jobb selv om været sa så :p
 
Jeg tenkte også at vi skulle fått til en shoppingtur for alt babyutstyret jeg har lyst på! :p

Enten blir det Florida, fordi der er det så sinnsykt mange outlets, og veldig billig i forhold til Norge. Eller så blir det bare en kort tur over dammen til Aberdeen :p Kommer veldig an på formen om jeg orker å reise langt eller ikke. Var inne på tanken om NYC og, men der er det ikke så greit å ha bil, så man må gå med alt man har handlet hele tiden. I tillegg går man fort 25-35 000 skritt pr dag i NYC, har ihvertfall vært slik når jeg har vært der tidligere, og det tviler jeg på at jeg har særlig lyst til.. :p
Tør dere Florida nå? Har strøket det av listen over trygge reisemål pga zika.
 
Jeg skal en uke til England i begynnelsen av april. Turen ble planlagt før jeg ble gravid, gleder meg:) Blir nok ferie hjemme i hagen neste år :)
 
Vi reiser en uke til Tenerife i desember, blir ikke noe etter det tror jeg:)
Ellers kanskje en tur til neste høst:)
Har tenkt litt på tenerife men vet ikke helt hvordan tempen er der? Kunne tenke meg å reise på nyåret :)
 
Rhodos :) Vi var der i sommer, kort fly tid og det var veldig flott der. Vi reiste uten barn, men reiser gjerne tilbake dit med barn! Anbefales på det sterkeste! Vi reiste med charter (ving)
Ja her tenkte jeg også på, men det er vell ikke helt sesont der om våren? :)
 
Florida har zikatilfeller syns jeg å ha lest.. :(
Tør dere Florida nå? Har strøket det av listen over trygge reisemål pga zika.
Oi, det kom jeg ikke på en gang! Var der i fjor høst, og det var så enkelt å komme seg rundt overalt, at det var mest for det praktiske aspektet! Det i tillegg til at både MIA og NYC er kort flytur og går direkte fra Oslo.

Jeg ser virkelig ikke for meg NYC høygravid, tar gjerne imot andre forslag i USA, helst på østkysten siden det er kortest.
 
Har også lyst på en ferie på våren. Tenker enten storbytur med shopping eller en uke i Italia, Spania eller Portugal. Er vel i andre trimester det sies at man er i best form, så da bør man reise før april da? Er jo ikke så mange steder det er varmt nok da. Om man vil ha det. Hmmm.
 
Back
Topp