Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
amme eller gi flaske når flye skal lette
ORIGINAL: Prestefrua
Tja, vi har vært ute og flydd tur/retur med lillegutt og kan jo dele litt erfaringer:
* babyen skal sitte på fanget under flyturen, men det kan være greit å ha han i bilsetet på flyplassen. Bilsetet leveres til kabinpersonalet i det dere går ombord.
* vi fikk en PramPack til jul og den brukes til å beskytte vogna under transporten. Les mer på www.prampack.com. Veeeeldig greit å ha, synes vi.
* Sang og bysset under takeoff og brukte smokk. Vi var redde for at babyen skulle få vondt trykk i ørene, men den gikk heldigvis bra. Ammet oppe i lufta.
Det var i grunn mest stress med bagasjelevering og parkering, men alt går bra så lenge man planlegger.
Lillegutt sov mesteparten av turen, veldig glad for det!
Sikkert flere som har gode tips. Kanskje dere skal stille litt mer konkrete spørsmål i forhold til flytur? Da blir det enklere å svare[:)]
hmm....ringte norwegian og spurte om jeg kunne ha med bilstolen frem til flyet og hun sa "nei, må sjekke den inn på vanlig måte"
æsj...kan d være hun ikke forsto hva jeg mente?
amme eller gi flaske når flye skal lette
Det tenkte vi å gjøre, men måtte ha lillegutt på fanget med ryggen tett inntil magen min, festet med sikkerhetsbelte. Vanskelig å amme da. Reiste med widerøe i jula.
ORIGINAL: Comma
Tja, vi har vært ute og flydd tur/retur med lillegutt og kan jo dele litt erfaringer:
* babyen skal sitte på fanget under flyturen, men det kan være greit å ha han i bilsetet på flyplassen. Bilsetet leveres til kabinpersonalet i det dere går ombord.
* vi fikk en PramPack til jul og den brukes til å beskytte vogna under transporten. Les mer på www.prampack.com. Veeeeldig greit å ha, synes vi.
* Sang og bysset under takeoff og brukte smokk. Vi var redde for at babyen skulle få vondt trykk i ørene, men den gikk heldigvis bra. Ammet oppe i lufta.
Det var i grunn mest stress med bagasjelevering og parkering, men alt går bra så lenge man planlegger.
Lillegutt sov mesteparten av turen, veldig glad for det!
Sikkert flere som har gode tips. Kanskje dere skal stille litt mer konkrete spørsmål i forhold til flytur? Da blir det enklere å svare[:)]
hmm....ringte norwegian og spurte om jeg kunne ha med bilstolen frem til flyet og hun sa "nei, må sjekke den inn på vanlig måte"[:-][:-]
æsj...kan d være hun ikke forsto hva jeg mente?[8|]
ORIGINAL: lena89
min får mme... hvor mye pulver kan jeg ta med? MEN d er nutramigen og vi har den på blå resept skal jeg ta med den da og en uåpnet boks av nutramigenen?
Sikkert flere som har gode tips. Kanskje dere skal stille litt mer konkrete spørsmål i forhold til flytur? Da blir det enklere å svaresign[;)]
ORIGINAL: Nøtteknekkern
min får mme... hvor mye pulver kan jeg ta med? MEN d er nutramigen og vi har den på blå resept skal jeg ta med den da og en uåpnet boks av nutramigenen?
Ta med det pulveret du trenger,men vær forberedt på at du må smake på det [;)]
ORIGINAL: Soul
åja på secutity liksom? Fordi de tror at det e narkotika?
ORIGINAL: Soul
åja på secutity liksom? Fordi de tror at det e narkotika?
Vil tro det ja...
Som regel får man jo ikke ha med ting i flasker osv,hehe.
Men,en baby MÅ jo ha mat,såeh da gjør man det sånn.
Jeg måtte smake på mme pulveret til mini,ikke at jeg forstod grunnen,for jeg kunne jo bare ha smule drugs,og lata som om jeg syns det smakte greit,haha [8|]