Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Soul
men hva gjorde du mens du venta på flyet.. var du så heldig at mini ikke ville ha mat da? for du har jo ikke lov å ha vann med deg.... og på flyet kokte de kanskje vann te deg? for det er vel heller ikke lov å ha ferdigpakker med, de er jo flytende.
ORIGINAL: werana
vil tro at du får med ferdigblanda nan i kartong...
ORIGINAL: Nøtteknekkern
ORIGINAL: werana
vil tro at du får med ferdigblanda nan i kartong...
Man gjør det...
Har reist såpass med fly med unge,og de fleste flyplasser er ganske runde der asså.
Men,som sagt man kan rissikere å måtte smake på det [:D]
ORIGINAL: Thomas toget
Har flydd flere ganger med barn, null problem. Litt mat når man tar av, så sover de så fint, atte... jeg derimot!!! Jeg er pissredd!
ORIGINAL: Comma
Det jeg gruer meg mest til er bæringa av lillegutt på gardermoen, skal mellomlande der og vente noen timer...
Synes det er tungt å ha han i bæreselen, også er den nesten for liten for han[:D]
ellers noen tips til hva jeg bør ha i håndbagasjen?? utenom håndkle.
ORIGINAL: bebbimagan!
Skal avgårde med fly i februar også er jeg så redd vogna skal bli ødelagt.. Noen som har opplevd det? Reiser veldig sjelden med fly så gidder ikke kjøpe prampack for en flytur..
ORIGINAL: milla1986
Du kan fint ha med deg ferdigblana flasker med mme igjennom sikkerhetskontrollen. Alt flytende til baby/barn opp til 2 år. Du må muligens smake, ellers lukter som regel sikkerhetskontrolløren på det. Du kan også bli bedt om å vise pass om barnet ser i grenseland ut 2 år.
Husk å ta alt flytende ut av bag/koffert/veske. [:)] God tur!
(jobber der så, I know)[:D]