Reise i sommer

Ikke bare skal vi slite med barnehageplass, men vi må også legge OUL i ferien. Tsk tsk.

Hvis du flytter den til uke 17 går det jo fint da ja [emoji16]

Jeg har ferie 25 juni til 8 juli, og OUL er 29 juni [emoji28] Godt vi skal låne leilighet og ikke har booket hotell, for nå må vi jo kutte halve ferien [emoji28]

Du kan jo flytte timen din, det er jo lenge til.
 
Det stod på brevet jeg fikk fra sykehuset at man bare fikk flyttet i helt spesielle tilfeller. Regnes ferie som et helt spesielt tilfelle?

Åja. Har aldri stått i de brevene jeg har fått, men så har jeg aldri hatt oul i sommerferietid. Tror ikke legen har henvist meg ennå. Skal innom på mandag, får høre om han kan få med ønske om uke 17 da :meh:

Vet jeg flytta timen sist svangerskap, men det var fordi jeg syns det var så tidlig (16+1 eller noe sånn)
 
Åja. Har aldri stått i de brevene jeg har fått, men så har jeg aldri hatt oul i sommerferietid. Tror ikke legen har henvist meg ennå. Skal innom på mandag, får høre om han kan få med ønske om uke 17 da :meh:

Vet jeg flytta timen sist svangerskap, men det var fordi jeg syns det var så tidlig (16+1 eller noe sånn)

Woo! Det gikk helt fint å flytte [emoji16][emoji16]
 
Så bra å høre! Ser det kan krasje med ferie her også, men jeg har ikke fått time enda.

Jeg fikk brev om time bare et par dager etter jeg var hos fastlegen. Hun er visst ganske effektiv [emoji16]
 
Jeg fikk brev om time bare et par dager etter jeg var hos fastlegen. Hun er visst ganske effektiv [emoji16]

Aha det var ikke verst. Greit å få det på plass. Jeg hadde jo en time, men det var pga av blødning og ikke en kontroll.
 
Nei men søren, det har jeg jo helt glemt å sjekke. Ultralyden er midt i ferien [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Når jeg ser på det igjen nå så er jeg i uke 19 etter ferien :happy: så da får det bli en "sen" ultralyd.
 
Danmark er herlig :) Vi skal dit i juli :)

Jaa det er det :-D er så mange flotte feriehus også i Danmark, som til og med godtar hundene våre [emoji7]

Hvor i Danmark skal dere? Vi er veldig usikre hvor vi skal.. vil ha vann eller sjø , og handlemuligheter :)
 
Jaa det er det :-D er så mange flotte feriehus også i Danmark, som til og med godtar hundene våre [emoji7]

Hvor i Danmark skal dere? Vi er veldig usikre hvor vi skal.. vil ha vann eller sjø , og handlemuligheter :)
Ebeltoft heter det :) Skikkelig idyll! :) Ikke så langt unna Legoland heller. Må jo nesten dit :)
 
Back
Topp