Reise i sommer

Mammago

Flørter med forumet
Noen som skal reise i sommer :)? Vi skal reise i august:)
 
Reiser til Kroatia i 2 uker i slutten av juli/starten av august, er 23/24 uker på vei da :)
 
Har heldivis ingen planer enda. Har en mnd sommerferie så får se om det blir en liten tur noen plass eller om det blir flytting for fult. :)
 
Mannen begynner i ny jobb 1 juni, Så blir ikke noe særlig ferie :) tar hos heller en bedre ferie til vinteren
 
Sommaren skulle eigentleg tilbringast på jobb,
Fordi eg har spart ferien min til praksis til hausten. No kan jo ein undre kor lurt det var ☺️
:laughing025
 
Vi skal kjøre fra Norge til Tyrkia for første gang, heldigvis skal min søster og hennes mann kjøre sammen med oss! Så skal vi være hos svigerfamilien min i 3 uker og 2 uker ferie for oss selv i Antalya før jeg og sønnen min reiser tilbake til Norge! Etter det skal jeg plante meg selv hjemme til babyen kommer [emoji28][emoji1305]
 
Vi bygger på huset. Så noe ferie ferie blir det ikke. Men helgetur til fornøyelsespark skal vi :)
 
Ingen planer enda, tar det litt som det kommer denne sommeren! Frister å dra til varmere strøk da xsmile9
 
Vi får bare 1 uke ferie sammen i sommer hvis bekkenet mitt holder ut i jobb så lenge så ikke planlagt det helt store. Vurderer kanskje noen dager til Kristiansand og dyreparken
 
Det blir nok bare en liten helgetur på oss sammen, jeg stikker en langhelg til London med en kollega [emoji16]
 
Vi reiser til Danmark. Frykter Zikaviruset så da passer det fint med en ferie litt mer lokalt :)
 
Vi skal reise rundt i nordeuropa i månedskiftet juni, juli også skal jeg en ukes tid i Spania i august/september. Men akkurat det må jeg høre litt med jordmor om etterhvert :)
 
Vi drar en ukes tid til leiligheten til besteforeldrene mine i Alicante. Det er mest for å komme seg vekk litt, og for å få litt varme. Det er ikke akkurat veldig eksotisk i den norske bydelen der, men det er greit med en rolig og billig ferie [emoji5]
 
Vi skal nok ut på en reise, men ferien min er akkurat i den perioden når ordinær ultralyd er.
 
Nei men søren, det har jeg jo helt glemt å sjekke. Ultralyden er midt i ferien [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Det gjelder nok mange av oss ja :bored: mine tre ferieuker er akkurat de ukene oul skal tas :joyful: (17+2 til 20+1)

Mulig jeg kan få i uke 17 da, det har jeg hatt før.
 
Det gjelder nok mange av oss ja :bored: mine tre ferieuker er akkurat de ukene oul skal tas :joyful: (17+2 til 20+1)

Mulig jeg kan få i uke 17 da, det har jeg hatt før.

Ikke bare skal vi slite med barnehageplass, men vi må også legge OUL i ferien. Tsk tsk.

Hvis du flytter den til uke 17 går det jo fint da ja [emoji16]

Jeg har ferie 25 juni til 8 juli, og OUL er 29 juni [emoji28] Godt vi skal låne leilighet og ikke har booket hotell, for nå må vi jo kutte halve ferien [emoji28]
 
Back
Topp