Reise bort fra mannen i uke 36-37

Jeg er 36 +0 i dag. Vi bor i Lier og samboeren er nå i Trondheim på messe. Tar 7 t med bil og ca 1t (+1t med tog+bil/taxi) med fly tror jeg. For meg er dette helt greit. Han skulle egentlig dra før (han dro i går), tror han er litt enstelig for å dra langt nå. Men jeg sa at han burde dra og til slutt dro han.
Jeg går her med mensmirringer, stikkninger, kynnere og vondt i ryggen. Men man kan gå lenge sånn.. Så tror hun ikke kommer med det første...
Men kanskje det er like greit å spare på besøket nå som du sier dere har gjort, og heller vente til den lille er ute og kan være med ;)

Ja vi sees ikke sjelden, så det var ikke noe viktig besøk :-) Tror heller ikke hun kommer med det første.. Men så kan man jo aldri vite.. Hvor lenge er han borte?

Jeg har skrevet at jeg har full respekt for han, og hvis han hadde sagt nei så hadde jeg ikke vurdert det :-) Det var egentlig ganske greit for han, han bare minte meg litt på dette med fødsel ;-) Og så begynte jeg jo å tvile selv - og har valgt å bli hjemme fordi jeg ikke synes det var verdt det selv heller :-)
Skjønner!! Synes det er litt vanskelig med sånne ting! Man vil jo ikke holde han igjen hjemme, men man vil jo ikke at han skal reise heller!!

Ja vi sees ikke sjelden, så det var ikke noe viktig besøk :-) Tror heller ikke hun kommer med det første.. Men så kan man jo aldri vite.. Hvor lenge er han borte?
Hehe, godt det da ;)
Nei, man kan jo ikke det ;)
Til i morgen ettermiddag/kveld. Han sa noe om at messa stengte på fredag. Egentlig skulle han alt dra ditt på mandag, men han utsatte det til torsdag. De var så mange der at han tenkte at han ikke trengtes. Men tror han er glad jeg ba han dra en tur ;)

Her ska æ og jentungen dra til mine foreldra når æ e 36+0, nesten 2t unna...så får frøkna litt besteforeldretid også har æ litt avlastning med ho pga maratondaga på jobb for samboeren... forrige fødsel tok 3t 15min, men vi tar d helt med ro...om fødselen starte så må æ uansett hjem for e der nærmeste sykehus e og ofte får ikke far vært med i ambulansen...

Back
Topp