Reise bort fra baby?? Hmm..

Det ble også misforståelser på diskusjonen i går, for jeg tolket det som at INGEN andre enn mammaen var god nok, ingen andre fikk passe på osv. Men så kom det jo frem at bv var benyttet, bare ikke på overnatting. Og da var det ikke så hysterisk som jeg først så for meg. "Barner er mitt, jeg går ingen steder uten"

Da er jeg tilbake etter ei helg borte, og denne tråden har blitt lang! Bra og sunt med forskjellige meninger og diskusjon :-)

Jeg heller mest mot å være hjemme. Det går helt sikker veldig fint å dra bort, men jeg tror ikke jeg er klar for det enda. I tillegg er det det med ammingen, mest lettvint å være hjemme.

Også må jeg bare si at den venninnehelgen går i hovedsak ut på å være med en venninne(som ikke har hengerlappen) for å hente en hest langt unna, så det er også for å hjelpe henne.

Tusen takk for mange svar og ulke meninger! :-)

Da er jeg tilbake etter ei helg borte, og denne tråden har blitt lang! Bra og sunt med forskjellige meninger og diskusjon :-)

Jeg heller mest mot å være hjemme. Det går helt sikker veldig fint å dra bort, men jeg tror ikke jeg er klar for det enda. I tillegg er det det med ammingen, mest lettvint å være hjemme.

Også må jeg bare si at den venninnehelgen går i hovedsak ut på å være med en venninne(som ikke har hengerlappen) for å hente en hest langt unna, så det er også for å hjelpe henne.

Hvis du ikke er klar for det så er det ikke noe poeng i å reise. Da ender du bare opp med å bekymre deg og ikke kose deg alikevell. :)

Oioi, flere hestejenter her? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Oioi, flere hestejenter her? :D

Jepp! Eller jeg har ikke hest/holder på med hest akkurat nå, men skal gå til innkjøp av hest selv om ca 2 år :-) Har du hest?

Jepp! Eller jeg har ikke hest/holder på med hest akkurat nå, men skal gå til innkjøp av hest selv om ca 2 år :-) Har du hest?

Aha :) ja, har en ridehesttype som jeg har hatt i 9 år :) gullgutten min det, han er hellig ;) har drevet aktivt med hest de siste 15 årene, type hver dag ca :)

Aha :) ja, har en ridehesttype som jeg har hatt i 9 år :) gullgutten min det, han er hellig ;) har drevet aktivt med hest de siste 15 årene, type hver dag ca :)

Så gøy! Jeg har også drevet aktivt tidligere :-) Håpe å finne en stødig dølahest som både kan ries og kjøres!

Jeg klarer forresten også å "være meg". Jeg går like sjeldent i joggebukse som jeg gjorde før, sminker meg og pynter meg hver dag. Går på kafebesøk med venninner, går på shopping etc. Men jeg tar med meg mini. Jeg har masse tid til meg selv hele kvelden etter kl 19. Så jeg er ingen sliten mamma med joggeklær selv om jeg ikke reiser bort fra henne:)

Her signerer jeg! Har vel vært vekke fra mini 3timer en dag jeg skulle til frisøren og pappaen var hjemme med han. Det er vel det lengste vi har vært fra hverandre.. Hvorfor skal jeg være borte fra han når jeg endelig har fått han? :) (over 4år som prøvere og flere prøverørsforsøk)..

Når han har lagt seg for kvelen har jeg mye egentid :)

Kommer nok til å la besteforeldre ha han litt aleine når han er rundet året, men ikke før...

Her signerer jeg! Har vel vært vekke fra mini 3timer en dag jeg skulle til frisøren og pappaen var hjemme med han. Det er vel det lengste vi har vært fra hverandre.. Hvorfor skal jeg være borte fra han når jeg endelig har fått han? :) (over 4år som prøvere og flere prøverørsforsøk)..

Når han har lagt seg for kvelen har jeg mye egentid :)

Kommer nok til å la besteforeldre ha han litt aleine når han er rundet året, men ikke før...

Det er jo opptil enhver hva man føler seg komfortabel med :-)

Btw... Noe rart med denne tråden. Får ikke opp alle innleggene? Merkelig.

Det er jo opptil enhver hva man føler seg komfortabel med :)

Btw... Noe rart med denne tråden. Får ikke opp alle innleggene? Merkelig.

Har ikke sagt noe annet heller :) Som jeg sa i en tidligere tråd, men vet kun selv når man er klar for å være vekke fra de små :)

Mange som ikke har mulighet til å være lenge hjemme med barna heller, vi har i løpet av 3år hatt 3tilfeller med barn på 6/7mnd som har startet i barnehagen. Mor har ikke opparbeidet seg permisjonspenger og må jobbe for å få ting til å gå rundt... Da har man jo ikke noe valg lengre..

Back
Topp