Reinbue

KathMor

Forumet er livet
DU har sånt spesielt fin lys på bildene dine - hva er hemligheten?? [:D]

jeg redigerer de litt også :) tenker du på et spesielt bilde?
det viktigste er bilder med nok naturlig lys, så du slipper blitz

man skal bare bruke blitz på sine fiender [;)]

Vet ikke... føler du på de fleste bilende dine har et slags "varmt lys".. at de ser litt "gamle ut"... Hmm - vanskelig å forklare [:)]

ORIGINAL: KathMor

Vet ikke... føler du på de fleste bilende dine har et slags "varmt lys".. at de ser litt "gamle ut"... Hmm - vanskelig å forklare [:)]
Du har mac ikke sant?

ORIGINAL: *skjønningene*

Photoscape kan man gjøre de om til "gamle" [:D]
jeg prøver å fikse photoscape til mac, men tror ikke det finnes

ORIGINAL: Reinbue

Stemmer det, går ikke [>:] Picnick går da, om det er i sånt program du gjør det???

ORIGINAL: Reinbue

Stemmer det, går ikke [>:] Picnick går da, om det er i sånt program du gjør det???
jeg vet ikke hva picnic er jeg :S
men i iphoto er det veldig enkle redigeringsknapper til bildene :) De bruker jeg nå på macen min :) har du prøvd det? jeg liker veldig godt å bruke den som heter toning jeg nå :)

Fant ikke noe som het toning, men ser ut so jeg får litt det samma lyset når jeg går:

effekter --> antikk --> og toner ned /opp der [:)] Det du gjør?

Fant ikke noe som het toning, men ser ut so jeg får litt det samma lyset når jeg går:

effekter --> antikk --> og toner ned /opp der [:)] Det du gjør?
Toning er den nederste til venstre her på min data. Hva står det på din nederste til venstre? ellers pleier jeg også å bruke den antikk knappen, og justere på nivået der.
savner photoscape da

Back
Topp